RTL Autovisie

Wat valt op in de media
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: RTL Autovisie

Bericht door WizardOfOss »

Nou ja, toch maar gekeken. En ik moet zeggen, dit was veruit de beste aflevering. Niet dat dat het heel geweldig maakt, maar toch. De gasten hadden bij vlagen nog wel wat te vertellen, en de onderwerpen waren in basis al wel de moeite waard. En ik heb Jaco Bijlsma eindelijk eens een zinnige opmerking horen maken: bel de wegenwacht. Want laten we wel zijn: of die reparatiekitjes nu wel of niet makkelijk zijn, langs een drukke weg een lekke band verwisselen was nou ook niet bepaald een ideale optie.

Hoogtepunt was wederom Maarten van Rossum, volgens mij heb ik hem stiekem toch wel een paar keer voorzichtig zien glimlachen. De Mehari was uiteraard leuk, wel een beetje vreemd dat Werner zo moest zoeken naar de eigenaar terwijl die toch heel duidelijk gewoon naast z'n auto stond. Het stukje met de General Lee was ook wel geinig, al is dat juist meer iets voor de Big Boys. En dan die twee Porsches, daarmee zit je in basis natuurlijk al wel goed, maar het bleef toch weer een vrij kort en vooral erg oppervlakkig filmpje.

De grootste zwakte blijft toch Eddy Zoey, zeer nadrukkelijk aanwezig, geen enkele aandacht voor wat iemand zegt, altijd maar de popie jopie uithangen. Alsjeblieft, gooi hem er heel snel uit. En ik begrijp dat AutoTrack ook zo z'n screentime wil hebben, maar dat stukje met Andrew Mason blijft iedere keer weer tenenkrommend.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: RTL Autovisie

Bericht door ViveLaFrance »

Iemand de misplaatste grap van Werner Budding gehoord? Nadat hij en Eddy weer kwamen aanrijden (vaste prik blijkbaar...) en de uitzending, op de gasten na, als Duits bestempelden zei Werner: "Of heb je Schumacher geregeld?" :bonk:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: RTL Autovisie

Bericht door Leeuw »

Ja, dan verstond ik het toch goed. Weird.
Maar de aflevering was verder weer iets beter dan de vorige, Eddy hield meer zijn muil en gasten mochten gewoon praten enz. Wel jammer is dat er elke keer zo heilig gedaan wordt over USA bakken.
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: RTL Autovisie

Bericht door Charger »

Is het al bekend of er nieuwe afleveringen komen?Het item met Maarten van Rossem vond ik 1 van de leukste onderdelen van het programma.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: RTL Autovisie

Bericht door Leeuw »

Charger schreef:Het item met Maarten van Rossem vond ik 1 van de leukste onderdelen van het programma.
Ja, idd. Het zou best wat kunnen worden met het programma. Ik heb op zich geen hekel aan Eddy, maar veel presentators kunnen moeilijk luisteren en anticiperen op hun gasten.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: RTL Autovisie

Bericht door ViveLaFrance »

Van Rossem maakte zich een tijdje terug bij Pauw belachelijk door Top Gear volledig de grond in te boren. Hé Maarten, in wat voor wannabe-showtje heb jij een itempje? :lol:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: RTL Autovisie

Bericht door HondArd »

Ach, Maarten van Rossem. Hij is de reden dat ik niet elke keer in slaap van tijdens het programma "De Slimste Mens" mocht ik daar al rondzappend eens bij blijven hangen. Maar daarmee is het enige positieve over die man wel gezegd.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: RTL Autovisie

Bericht door nvdw »

Feitenkennis over auto's had bij Van Rossem net zo goed van Wikipedia kunnen komen en op het gebied van sociologische beschouwingen over auto's en hun bestuurders is Bas van Putten toch een paar klassen beter.

Ik vond er afgelopen seizoen geen reet aan overigens.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: RTL Autovisie

Bericht door ViveLaFrance »

@Ard.........zeker, maar in dat programma past hij ook. Ik vond het dan ook zeer opmerkelijk dat hij zich voor alles leent. Van een eigen glossy tot en met een item in het zoveelste Nederlandse wannabe Top Gear, terwijl hijzelf TG verafschuwt. Iets met schoenmaker en leest...
nvdw schreef:...is Bas van Putten toch een paar klassen beter.
Daar zeg je wat! Je weet, ik ben geen fan van BvP, maar RTL had de rol van MvR inderdaad beter aan hem kunnen geven. Had de show geloofwaardiger gemaakt. En er is altijd wel Ritalin in de buurt :clown:
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: RTL Autovisie

Bericht door ViveLaFrance »

Werner Budding begint zich nu wel steeds vaker belachelijk te maken bij RTL Autovisie. Na VI zie ik nu voor de tweede keer op rij flarden van het item 'de 5 mooiste auto's ooit'. Subjectief item, niks mis mee. Vanavond nomineert Huub Stapel de Bentley Blower (seniliteit is duidelijk ingetreden bij de Phaeton rijdende Stapel...) ten koste van de door Gijs Staverman genomineerde Mercedes-Benz SL. Stapel vond het nergens op slaan dat deze Benz in de lijst stond en Budding deelde die mening. Hè? In de vorige aflevering kroop hij nog in de kont van Staverman bij het noemen van de SL. Hoe zit dat Werner? Of ontstaat zo'n houding standaard als je onderdeel wordt van TMG?
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie