Leo de Haas staat weer achter de camera

Wat valt op in de media
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Leo de Haas staat weer achter de camera

Bericht door ViveLaFrance »

Vorm van jaloezie denk ik van Bassie :twisted: Of is hij PK al vergeten? Zelfs Fritsie is meer een TV-man dan hij. Frits blijft zijn eigen saaiheid zelve waar Van Putten overduidelijk en wanhopig Jeremy Clarkson nabootste. Walgelijke televisie :sick:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Leo de Haas staat weer achter de camera

Bericht door nvdw »

Je reactie geeft er in elk geval geen blijk van dat je de essentie van het verhaal hebt begrepen. Geeft niet, dan geef ik die essentie wel.

Wat Van Putten heel terecht weergeeft is dat Blik op de Weg toch echt Leo's vehikel is, en dat zag en hoorde je in de presentatie van het programma. Frits Sissing stuurt geen redactie aan, is niet direct of indirect betrokken bij de totstandkoming van het materiaal. En dat is wat Van Putten bedoelt, zonder iets af te doen aan de kwaliteiten van Sissing: die betrokkenheid, wat nu voor een groot deel de presentatie van het programma bepaalt, die moet Frits gaan nabootsen. Want het produceren van het programma, dat doet Frits niet - dat is nog altijd het werk van Leo de Haas.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Leo de Haas staat weer achter de camera

Bericht door Martin »

Frits had beter een programma als "Op zoek naar Leo de Haas" kunnen presenteren voor "Blik op de weg, de musical". Ik vond wel dat Leo er soms slecht uitzag, maar dat is meer een kwestie van visagie en belichting.
AVRO heeft echter een hele lijst van mensen die vanwege leeftijd zijn afgevoerd.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Leo de Haas staat weer achter de camera

Bericht door ViveLaFrance »

nvdw schreef:Wat Van Putten heel terecht weergeeft is dat Blik op de Weg toch echt Leo's vehikel is, en dat zag en hoorde je in de presentatie van het programma.
Staat ook bijna letterlijk in zijn tekstje :blont: Dus eh, daar is ie weer, STO ;)
Maar uit naam van jou nomineren we Van Putten voor de Nobelprijs voor Literatuur :clap: Sjonge wat een leesgenot altijd!
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Leo de Haas staat weer achter de camera

Bericht door nvdw »

Pilletjes weer niet geslikt?
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Leo de Haas staat weer achter de camera

Bericht door ViveLaFrance »

Ben net clean joh.

Hoe je het ook went of keert, dit uitbraaksel van Van Putten is (indirect) negatief voor Sissing. Heb dan het lef om daar duidelijk in te zijn in plaats van voorspelbare woorden te poneren, maar ik begrijp waarom jij dat 'prachtig en raak' vindt ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Leo de Haas staat weer achter de camera

Bericht door nvdw »

Hoe kan het nog duidelijker? Het is niet negatief voor Sissing. Er is geen sprake van jaloezie. Wat lees jij dat ik niet lees?
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Leo de Haas staat weer achter de camera

Bericht door ViveLaFrance »

"Frits Sissing als frisse wind – keurige jongen verder, maar hij zal er zelf van staan te kijken."

Niet bepaald een compliment. Ik lees een verafgoding van De Haas waarvan ook nog gesuggereerd wordt dat ie zich overal mee blijft bemoeien. Hij had ook kunnen zeggen dat Frits het op zijn 'eigen manier' kan gaan doen, maar dat lees ik niet. En ja, dan denk ik even aan PK en de gemaakt krampachtige, ADHD-stukjes van Van Putten.

Maar goed, waar hebben we het over? 't Is de AVRO. Die houden van 'verandering' (zie Wie is de Mol?).
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Leo de Haas staat weer achter de camera

Bericht door nvdw »

De laatste die iets positiefs over zijn eigen tv-verschijning zal gaan zeggen is Bas van Putten zelf. Met recht overigens.

Maar nee, ik lees er geen sneer naar Frits Sissing in, en ook geen verafgoding van De Haas. Ik lees er dezelfde oprechte verbazing in als die ik had toen dit nieuws bekend werd: Frits Sissing, prima gozer, maar waarom zou hij Blik op de Weg moeten gaan presenteren - waarschijnlijk in een rol die hem ongevraagd is toebedeeld? Maar het hoeft zeker niet slecht uit te pakken. Dat schrijft Bas ook niet. Leo de Haas heeft immers zelf gezegd dat hij verschrikkelijk was in presenteren (of woorden van die strekking).
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Leo de Haas staat weer achter de camera

Bericht door nvdw »

Vanavond gaat Blik op de Weg met Sissing van start. 22.20 uur, Nederland 1.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Plaats reactie