Bella Italia

Auto's op land van herkomst
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Bella Italia

Bericht door Leeuw »

Post hier de mooiste Italiaanse bella's

Afbeelding
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Bella Italia

Bericht door weer een forummer »

Dat kan toch vetter.

Afbeelding

:worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Bella Italia

Bericht door ViveLaFrance »

Blijft één van mijn favoriete Ferrari's :loveit: Misschien wel de übergeilste ooit.
Vive la France, Vive la Différence
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Bella Italia

Bericht door weer een forummer »

ChrisRenault schreef:Blijft één van mijn favoriete Ferrari's :loveit: Misschien wel de übergeilste ooit.
Yeah, daar kan toch geen F50 of Enzo tegenop. Zelfs de 288 GTO vind ik minder vet.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Bella Italia

Bericht door ViveLaFrance »

weer een forummer schreef:
ChrisRenault schreef:Blijft één van mijn favoriete Ferrari's :loveit: Misschien wel de übergeilste ooit.
Yeah, daar kan toch geen F50 of Enzo tegenop. Zelfs de 288 GTO vind ik minder vet.
De Enzo is een bijzondere Ferrari, maar qua design heb ik er nooit wat aan gevonden.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Bella Italia

Bericht door WizardOfOss »

De F40 is inderdaad niet te overtreffen, maar de F50 is wat mij betreft toch wel behoorlijk ondergewaardeerd:

Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Bella Italia

Bericht door weer een forummer »

De F50 gaat nog wel. Alleen is de rauwheid van een F40 grotendeels verdwenen. Nog iets leuks uit Italië:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vanquish
.
.
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 mar 2010, 21:25
Contacteer:

Re: Bella Italia

Bericht door Vanquish »

@WizardOfOss: Sterker nog, ik vind de F50 véél mooier dan de F40. De vormen komen wat mij betreft veel mooier en eleganter over dan die in de F40. Als klein kind vroeger kreeg ik een schaalmodel van de F50, sindsdien was het m'n lievelingsauto. Daarna werd het de Vanquish, en nu de 8c. Maar nog steeds is de F50 een favoriet van me. Zo mooi hebben ze ze bij Ferrari nooit meer gemaakt sindsdien.
http://www.vanquishdesign.nl/forum - Het grootste teken- en ontwerpforum van Nederland.
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Bella Italia

Bericht door weer een forummer »

Vanquish schreef:@WizardOfOss: Sterker nog, ik vind de F50 véél mooier dan de F40. De vormen komen wat mij betreft veel mooier en eleganter over dan die in de F40. Als klein kind vroeger kreeg ik een schaalmodel van de F50, sindsdien was het m'n lievelingsauto. Daarna werd het de Vanquish, en nu de 8c. Maar nog steeds is de F50 een favoriet van me. Zo mooi hebben ze ze bij Ferrari nooit meer gemaakt sindsdien.
Het zal de generatiekloof wel zijn maar een F50 kan qua charisma echt niet in de schaduw staan van een F40
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Bella Italia

Bericht door Jurjen »

Ik heb zeer veel liever een F50 boven een F40. Die F50 met zijn atmo V12 brengt me veel meer dan dat spartaanse plastic hok!
Plaats reactie