Timo - Rover 216 Docklands (2000)

Maak hier een topic aan voor jouw autohistorie
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Timo - 306 S16

Bericht door nvdw »

Voor de ultieme bangmakerij het volgende: je koppelingsplaat is een metalen 'wiel' met frictiemateriaal erop. Is dat frictiemateriaal op, dan is het staal op staal en kun je ook je vliegwiel en drukgroep wegdonderen. En dan gaat het wel iets meer kosten.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Timo - 306 S16

Bericht door Leeuw »

En als het een beetje tegenzit zal op de snelweg door de middelpuntvliedende kracht je koppelingshuis kunnen splijten en je auto doormidden slijpen, aangezien bij de 306 het koppelinghuis een beetje aan de linkerkant zit, is de kans groot dat je zelf ook gehalveerd zal worden, iig een heel groot deel.
Nu staat dit op internet, dus het is waar.
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Timo - 306 S16

Bericht door Timo »

Hallo jongens even rustig he :D
HondArd schreef:Ben jij voor die foto's toevallig in het Mastbos of Liesbos gewest?
Toevallig niet! De foto's zijn hier ergens gemaakt :)
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Timo - 306 S16

Bericht door Timo »

Afspraak is gemaakt, de 28e gaat de 306 naar LeeuwenService!

Heb ze gebeld op aanraden van iemand van de 306 Club, die zei dat het een heel goed adres was voor een tweeliter. En na wat rondbellen bleek het daar ook nog aanzienlijk goedkoper minder duur te zijn dan bij een garage in Breda. Zelfs als ik de benzinekosten meereken :bonk:
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Timo - 306 S16

Bericht door HondArd »

Een auto rijdt niet alleen op benzine Timo ;)
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Timo - Rover 216 Docklands (2000)

Bericht door Timo »

Ruim een jaar sinds mijn laatste post in dit topic... en er is veel gebeurd. De Peugeot is al een paar maanden exit, er staat sinds augustus weer een Rover voor de deur!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vorige maand is de auto zonder op- of aanmerkingen goedgekeurd. Vervolgens heb ik op Marktplaats voor het kapitale bedrag van 50 euro een set velgen met winterbanden gekocht. Oke, de banden kunnen alleen deze winter nog mee, maar zelfs al zouden alleen de velgen bruikbaar zijn is het nog een mooie deal. Eigenlijk vind ik deze velgen nog mooier ook. Aanschouw:

Afbeelding

Ja, ik was nogal zwaar beladen op die foto. Met een goede reden: ik ben verhuisd! Daarom tot slot een foto van de stad waar ik de komende maanden samen met de Rover zal verblijven:

Afbeelding
Afbeelding

Het stond al een paar dagen in m'n profiel, maar inderdaad: groeten uit Berlijn! :D
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Timo - Rover 216 Docklands (2000)

Bericht door ViveLaFrance »

Leuke auto, goede kleur! ;)
Berlijn, mooie stad! Waarom zit je daar? :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Timo - Rover 216 Docklands (2000)

Bericht door WizardOfOss »

Blijven ook na al die jaren nog erg leuke auto's, maareh, wat moet je nu ineens in Berlijn?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Timo - Rover 216 Docklands (2000)

Bericht door Martin »

Toe maar. ;) Gefeliciteerd met beide.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Timo - Rover 216 Docklands (2000)

Bericht door HondArd »

Berlijn, hele mooie stad en heel divers. Vind het persoonlijk de interessantste Europeese hoofdstad waar ik ooit geweest ben. Jammer dat de Volkspalast inmiddels al ettelijke jaren plat ligt, maar er is nog meer dan genoeg te zien. Een aanrader vanuit mijn kant (weet niet of je dat al gedaan hebt): het uitzicht vanaf de Funkturm. Ik keek er 10 jaar geleden mijn ogen uit met al die herfstkleuren, en de Fernsehturm wordt meteen gereduceerd tot coctailprikker met een gezwelletje.
Maareh, ook een mooie bolide weer. Kleur is wel apart, vooral van de bekleding, maar hij kan het goed hebben.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie