Pagina 4 van 6
Re: Timo - 306 S16
Geplaatst: 24 jul 2013, 20:47
door Jurjen
Martin schreef:Planken met een auto met een gevorderde leeftijd is niet echt bevorderlijk voor nog een langere levensduur. Ik begrijp dat het verleidelijk is, maar ontzie hem een beetje.
Gaat prima! Goed onderhouden en gas op die lollie. Mijn S16 deed 211 GPS, en die mistte een paar paardjes.
Re: Timo - 306 S16
Geplaatst: 25 jul 2013, 19:31
door Martin
Jurjen, je schrijft wel in verleden tijd.
(niet lullig bedoeld.)
Re: Timo - 306 S16
Geplaatst: 28 jul 2013, 18:43
door Jurjen
Martin schreef:Jurjen, je schrijft wel in verleden tijd.
(niet lullig bedoeld.)
Klopt. Ik weet niet helemaal wat je bedoelt, maar ik gok dat je erop doelt dat de mijne niet meer leeft.
Dat had niets met het blok te maken, dat leeft voort in een 205 racer!
Re: Timo - 306 S16
Geplaatst: 28 jul 2013, 19:16
door Martin
Ja, daar doelde ik inderdaad op. Las toen toch iets van een koppakking die vervangen moest worden.
Het kwam toen over als "beyond repair".
..en nu weer verder over de fijne 306 van Timo. :-)
Re: Timo - 306 S16
Geplaatst: 04 nov 2013, 20:00
door Timo
Re: Timo - 306 S16
Geplaatst: 04 nov 2013, 23:22
door ViveLaFrance
Timo schreef:Een paar weken geleden heb ik 'm nog net iets Franser gemaakt dan ie al was:
Dat zijn teksten
Leuke auto!
Re: Timo - 306 S16
Geplaatst: 04 nov 2013, 23:55
door nvdw
Als de koppeling al zo hard slipt zou ik er wel een beetje vaart achter zetten - anders blijft het niet bij alleen een plaat...
Re: Timo - 306 S16
Geplaatst: 05 nov 2013, 09:02
door Timo
Daar ben ik ook bang voor ja, zeker als je je bedenkt dat ik er zo'n twee weken geleden nog niks van merkte... Wachten is nu op reacties voor een prijsopgave en dan zo snel mogelijk een afspraak plannen. En de 306 in de tussentijd niet te vaak gebruiken.
Re: Timo - 306 S16
Geplaatst: 05 nov 2013, 12:47
door Jurjen
Ik was voor mijn S16 dacht ik 250 kwijt voor de koppeling, maar ik kreeg een hele goede deal.
Re: Timo - 306 S16
Geplaatst: 06 nov 2013, 14:27
door HondArd
Heb je geluk dat het hier in Nederland niet zo bergachtig/heuvelachtig is. Met een steile klim zou de koppeling ineens compleet de geest kunnen geven en rol je naar beneden terwijl de toerenteller (te) ver doorschiet. Dus als de WIEDE WEERGA die koppeling vervangen.
Ben jij voor die foto's toevallig in het Mastbos of Liesbos gewest?