Even denken: wat koop je voor €10.000?

Maak hier een topic aan voor jouw autohistorie
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Even denken: wat koop je voor €10.000?

Bericht door Leeuw »

o.k. in beide gevallen was het leder.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Even denken: wat koop je voor €10.000?

Bericht door Jurjen »

Leeuw schreef:o.k. in beide gevallen was het leder.
Ik weet niet of de half stof half alcantara stoelen die wij in de 156 hebben ook in de GT geleverd zijn, maar die zijn echt prima. En nog erg mooi ook.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Even denken: wat koop je voor €10.000?

Bericht door ViveLaFrance »

Sportcross moet je van houden, maar gegarandeerd exclusief rijden is het zeker :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Even denken: wat koop je voor €10.000?

Bericht door HondArd »

Jurjen schreef:Kom je uit zo'n alcantara omgeving, ga je in die deprimerende plastic troep zitten!
Maar je kijkt dan wel uit op een zwitsers uurwerk als snelheidsmeter, inclusief de klokjes in de wijzerplaat. Dat is waar je als chauffeur het meeste naar kijkt, buiten je spiegels en door je voorruit en niet die (zijdeglans) bonk zwart plastic die een gemiddelde Audi ook heeft (maar dan in matte uitvoering). Van die snelheidsmeter zou ik dus spontaan vrolijk worden als ik daar elke dag in levende lijve naar mocht kijken.
Ik heb de AV trouwens al gevonden, is nr. 7 van 2009.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Even denken: wat koop je voor €10.000?

Bericht door Martin »

In de nieuwste Autokampioen staat een aakoopadvies van de Alfa GT. Is die voor 10000 te koop, overigens? Een jaartje geleden vond ik GT's nog buiten mijn budget vallen.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Even denken: wat koop je voor €10.000?

Bericht door WizardOfOss »

Die snelheidsmeter is een erg leuk detail inderdaad (en het exterieur is ook geweldig), maar ook ik vond de materiaalkwaliteit van een IS wel echt een zware afknapper. Ik had op een beurs eerst in de Corolla gezeten, en stapte toen over op de IS. Dan heb je echt het gevoel drie klassen terug te gaan, zowel in ruimtebeleving als materiaalgebruik. Prima plastic voor een Lada of misschien nog net een Dacia, maar elk niet-Oostblokmerk zou zich hier diep voor moeten schamen. Ik zou hem er misschien niet voor laten staan, maar dat maakt het nog niet minder schandalig voor een merk met premium-ambities.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Even denken: wat koop je voor €10.000?

Bericht door Leeuw »

Ook al is de GT een geweldig fraaie auto, ik weet niet of ik hem wel wil (kopen)
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Even denken: wat koop je voor €10.000?

Bericht door Leeuw »

Van Ard nog wat scans van de IS gekregen, even doorgelezen en het is wel een erg storingsvrije auto.
Ik zal ze even plaatsen als dat lukt. Eens kijken of er een garage is om even proef te zitten en kijken hoe het rijd, zit en oogt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
TomSR
.
.
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 feb 2010, 23:19
Locatie: Haarlem

Re: Even denken: wat koop je voor €10.000?

Bericht door TomSR »

Cool Tom, die IS200 is wel een van de leukere auto's uit die tijd. Goed blok, RWD, de nodige opties en natuurlijk de Lexus kwaliteit. Ben benieuwd hoe je hem ervaart als je gaat kijken.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Even denken: wat koop je voor €10.000?

Bericht door Leeuw »

Tja, er is hier niet te ver een hele luxe IS300 Croossport. Helaas met automaat. Maar ik ben wel benieuwd naar deze automaat. Die auto heeft wel 204k gelopen :?

Eigenlijk vind ik een sedan IS300 sport ook wel erg tof.

Ik heb eigenlijk geen idee of de lancia een beetje te verkopen is, na de vakantie wat actiever mee aan de slag.
Plaats reactie