Leeuw's auto's

Maak hier een topic aan voor jouw autohistorie
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Leeuw's auto's

Bericht door ViveLaFrance »

Hoewel ik de tekening erg mooi vond, is dit ook zeker passend bij de rest van de auto :)
Vive la France, Vive la Différence
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: Leeuw's auto's

Bericht door AvdB »

Dat mat zwart ziet er erg stoer uit! Leuke keuze!
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Leeuw's auto's

Bericht door Leeuw »

thx
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Leeuw's auto's

Bericht door Leeuw »

Ik heb op marktplaats een hele fraaie set winterbanden gekocht van een A-merk met 7mm profiel (vlgs mij continental) met mooie 16"stalen wielen. Recht gesleten, uitgebalanceerd en foutloos. (iemand die de DS3 de deur uit had gedaan) Origineel van de dealer dus de juiste maat, bouten enz. setje kostte 1000,- 1,5 jaar geleden. Ook de mooiste wieldoppen die mogelijk zijn.

De set koste mij 300,- maar gaan voor rond de 450,- weg normaliter.

zo dus: p.s. dit is niet mijn auto, ik heb zwart dak
2-2-2013 18-54-18.png
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Leeuw's auto's

Bericht door nvdw »

Goeiendag dat is nogal wat afschrijving op een setje banden. Maar goed de een zijn dood is de ander zijn brood. Heb je die set pas kort of had je ze ook al tijdens de OMG SNO KAOS van de afgelopen weken?
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Leeuw's auto's

Bericht door Leeuw »

sinds donderdag, dus niet tijdens de sneeuw des doods. Voor deze prijs is ook echt uitzondelijk. Maar ik reageerde meteen naar dat vrouwtje dat ik de vraagprijs wilde bieden en of ze de set van marktplaat wilde halen. Ik weet zeker dat andere mensen meer hadden geboden dan haar vraagprijs. Uituindelijk heeft haar vriend ze nog bij ons langs gebracht ook. :loveit:

Ik heb ze wel ff onderzet, dat gaf mij meteen de gelegenheid om de Lm wielen eens goed te reinigen van binnen en te impregneren met nano-coating (remstof hecht dan niet meer)
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: Leeuw's auto's

Bericht door AvdB »

300 piek is niet te veel voor een complete set (mijne was 490,- bij de dealer incl opslag), dus denk dat je een goeie deal hebt gedaan :thumbup:

Heb je ook doppen bij of gewoon zwart staal?

Enne bof jij even dat het vannacht gesneeuwd heeft! 8-) Toen het in december boven de 10 graden was, voelde ik me toch wel voor lul rijden....

Veel plezier ermee!

Trouwens hoe houd je dakwrap het in winterse temperaturen? ik zag van de week een Corsa met carbon look-a-like wrap op het dak, dat zag er erg bobbelig en gescheurd uit, leek wel kapot gevroren.
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Leeuw's auto's

Bericht door Leeuw »

De doppen zoals foto hierboven. Het verschil met LM velgen is eigenlijk niet te zien, alleen als je het weet.
Dit zijn zg. e-hdi wielen.

De wrap heeft het vooralsnog goed gehouden.

p.s. het lijkt wel of deze winterbanden meer grip hebben dan mijn zomerbanden :o die zomerbanden zijn van die zuinige michelin krengen
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: Leeuw's auto's

Bericht door AvdB »

Dat verschil in grip bemerkte ik van de week ook toen ik weer op zomersloffen reed, terwijl er nu toch niet echt gesproken kan worden over ' winterse omstandigheden'.
Dit zijn zg. e-hdi wielen.
Wordt je auto er ook zuiniger van? nee, geintje. Vind het erg knap van Citroen dat ze deksel kunnen ontwerpen waarbij je echt goed moet kijken of het LMV of deksels zijn, daar kan iedere andere fabrikant nog wat van leren!
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Leeuw's auto's

Bericht door Leeuw »

Ja, maar de prijs is zo hoog dat LM mogelijk even duur is.
Plaats reactie