Duke's Nieuwe bak.

Maak hier een topic aan voor jouw autohistorie
duke
.
.
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 okt 2010, 22:52
Locatie: Altnaharra

Re: Duke's Nieuwe bak.

Bericht door duke »

Martin schreef:Ik heb echt een zwak voor straatauto's met de roots in de rallysport. Geweldig dat je zoiets gewoon koopt. Zelf zit ik inderdaad tegen het brandstofverbruik van turbo-vierwielaandrijving-auto's te hikken. Toch moet er een keer eentje komen.
Ik heb net getankt en een beschaafde 1 op 9.5 genoteerd.. Ik vind het meevallen.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Duke's Nieuwe bak.

Bericht door Leeuw »

idd, mooie zwarte spiegels is niks mis mee. Meegespoten staat helemaal niet zo mooi meer als je van die jumbo oren als tegenwoordig hebt. Ook chroom of zilver vind ik lelijk.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Duke's Nieuwe bak.

Bericht door ViveLaFrance »

Ik denk dat het door de kleur van de auto komt (groot contrast), maar zo lijken de buitenspiegels erg after-market-cheap.

@duke.......trek je ook vooral niets aan van mijn mening ;) Ik weet zeker dat je plezier hebt aan een dergelijke auto, maar ik ben gewoon eerlijk (sommige reacties verbazen me dan ook :|). De Impreza heeft me nooit wat gedaan en zeker de laatste generatie vind ik drie keer niks. Dan liever een Lancer.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Duke's Nieuwe bak.

Bericht door Leeuw »

Ik ben ook nooit een fan geweest van deze serie impreza, maar deze kleur staat gewoon heel erg goed en haalt het hele ontwerp op, op de achterlichten na oogt de auto toch best wel goed moet ik eerlijk zeggen.
duke
.
.
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 okt 2010, 22:52
Locatie: Altnaharra

Re: Duke's Nieuwe bak.

Bericht door duke »

Ik merk dat ik af en toe op internet loop te zoeken naar rode achterlichten voor de 2008> impreza... misschien vind ik dat toch mooier.
Vandaag een lange rit gemaakt met volgens de computer een gemiddeld verbruik van 9,2 l/100km valt wederom mee.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Duke's Nieuwe bak.

Bericht door HondArd »

Ik had met de ATR ook het idee dat er met zo'n sportieve auto best zuinig te rijden is, en dat je er eigenlijk niet eens zo je best voor hoeft te doen. Lange ritten helpen daar inderdaad veel bij.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Duke's Nieuwe bak.

Bericht door ViveLaFrance »

HondArd schreef:Lange ritten helpen daar inderdaad veel bij.
Ja, maar daar moet je juist geen Subaru voor nemen. Erg vermoeiende auto's :bonk: Stoterig, bonkig, meestal verkeerd geveerd. Nee, niet mijn ding. Nu heb ik geen ervaring met de nieuwe Impreza, dus wellicht slaat het voorgaande totaal niet op dit model, maar de Subaru's (Outback, vorige Impreza, Forester) die ik gereden heb bevielen me niet :no:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Duke's Nieuwe bak.

Bericht door Jurjen »

ChrisRenault schreef:
HondArd schreef:Lange ritten helpen daar inderdaad veel bij.
Ja, maar daar moet je juist geen Subaru voor nemen. Erg vermoeiende auto's :bonk: Stoterig, bonkig, meestal verkeerd geveerd. Nee, niet mijn ding. Nu heb ik geen ervaring met de nieuwe Impreza, dus wellicht slaat het voorgaande totaal niet op dit model, maar de Subaru's (Outback, vorige Impreza, Forester) die ik gereden heb bevielen me niet :no:
Vooral de koppeling van een outback is een schatje.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Duke's Nieuwe bak.

Bericht door ViveLaFrance »

Sarcasme neem ik aan? :clown:
Vive la France, Vive la Différence
duke
.
.
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 okt 2010, 22:52
Locatie: Altnaharra

Re: Duke's Nieuwe bak.

Bericht door duke »

Deze nazomer hebben we een villa gehuurd in Italië met 10 mensen.
Ik verheug me al op de heen en terugrit in de Impreza.
Het lijkt me geweldig om er 3 dagen voor uit te trekken met een tent aan boord,zoveel mogelijk mooie wegen door de alpen met uitgebreide fotomomenten en om als klap op de vuurpijl de de Stelvio pas te nemen.
Na een leuke vakantie lijkt me het geweldig om de terugrit door de Franse alpen te sturen met ook een overnachting op een camping ergens op de route.
Plaats reactie