AvdB: '19 Megane & ‘15 Juke (vanaf pag 9)

Maak hier een topic aan voor jouw autohistorie
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door Martin »

Ziet er mooi uit. Een kennis kocht één van de eersten CC's die in Nederland werden geleverd. Als hij wilde, kon hij hem met winst verkopen. Zo gevraagd waren ze, toen hij net uit was. Hij heeft hem toen overigens gehouden.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:Hij heeft hem toen overigens gehouden.
Ware liefhebber :yes:
Vive la France, Vive la Différence
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door AvdB »

Dank! Zie nu dat het uploaden in 'mijn album' de kwaliteit wel drastisch heeft verminderd...... Zal binnenkort eens wat beters schieten.

Zijn inderdaad nog best populaire autootjes ( zeker gezien de leeftijd). Met name de wat leukere uitvoeringen met leder en kekke velgen zijn redelijk vlot weer weg. Onze uitvoering in hey grijs met rood/zwart lederen (fusion) bekleding was niet dik gezaaid. Een fel rode zoals we in eerste instantie wilde uiterst zeldzaam!

Lopen er hier nog meer mensen rond die lol beleven aan het poetsen van de auto? Heb inmiddels ontdekt dat dat een weteld op zich is.
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door HondArd »

Was voorheen ook een flinke poetser, vooral toen ik de Accord nog had. Maar sindsdien heb ik aan gezinsuitbreiding gedaan (3 koters in 3 jaar tijd) waardoor er niet veel tijd meer overblijft voor poetsen. En als de kinderen een keer de deur uit zijn (afgelopen weekend op kamp) dan is een moment met mezelf en vrouwlief (in de zin van een uitstapje plannen) me ook veel waard. Als ik al iets aan de auto doe dan is het het onderhoud want dat is noodzakelijk. Maar dat vind ik ook erg leuk om te doen, en mijn oudste dochter kan daar al goed aan meehelpen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door nvdw »

Heb ooit wel eens een poetsclinic gedaan, met tien anderen bezig geweest en ook elkaar geholpen. Maar ik vond het vooral heel veel werk. Ik rijd liever :oops:
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door WizardOfOss »

Mijn auto heeft ook pas weer z'n jaarlijkse poetsbeurt gehad: bij de garage als extra service bij een APK+beurt. Waarschijnlijk vinden ze hem anders gewoon te smerig om eraan te sleutelen :clown:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door Leeuw »

De 206cc is een leuke auto. Toen hij gepresenteerd werd als 2-hartje-6 vond ik hem echt geweldig, een van de weige cc zonder dikke reet.

Qua poetsen heb ik ook wel even een jaar of twee een bui gehad, heel wat Meguairs reut, maar inmiddels vind ik het zonde van mijn tijd.
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door AvdB »

Kleine update mbt het wagenpark. Eigenlijk niet spannends te melden. Peu heeft onlangs een APK gehad, geen problemen! Na het aftikken van 2 tientjes bij de dealer konden we weer huiswaarts met een verse apk.

De Ford moet over 2 weken voor z'n eerst keuring, verwacht geen problemen. Als zelfs een 13 jaar oude Fransoos zonder problemen door de keuring komt, dan een 4 jaar oude Ford zeker! Inmiddels staat er iets meer dan een ton op de teller, en still going strong. Afgezien van wat kleine schade's issie in puike staat!

Volgend jaar eens shoppen voor een nieuwe vierwieler, wat dat gaat worden? .......... 8-)
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door nvdw »

De laatste auto waar je zo lang mee hebt gedaan moet wel die Golf zijn. Als je ziet wat je voor je Fiesta terugkrijgt doe je er misschien wel nog langer mee :( ;)
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door AvdB »

Klopt, de Golf had ik 2,5 jaar. Dus daar ben ik al ver overheen.

Ergens vrees ik de inruilwaarde wel een beetje. Denk dattie nog iets van 5k zal opbrengen, slik.....
Do epic shit, how hard can that be??
Plaats reactie