AvdB: '19 Megane & ‘15 Juke (vanaf pag 9)

Maak hier een topic aan voor jouw autohistorie
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door AvdB »

zojuist eens wat dealers afgegaan. Mijn aanstaande is toch op trouwjurkenjacht, dus ik had een dagje voor mezelf! Na wat rondgescheurd te hebben in Los Santos maar eens naar de plaatselijke autoboulevard gegaan.

Mijn huismerk heeft de Focus staan, in alles eigenlijk een grote Fiesta. Prima ding! rijdt meer dan prima en is goed uitgerust. Een pijnpuntje is het beschikbare kleurenpalet, veel grijstinten etc. Hier in het dorp rijdt een candy-blauwe Focus rond van het huidige model. Toen ik de verkoper daar naar vroeg wist hij te vertellen dat die geïmporteerd is uit Tsjechië. Ik had in de VS dat kleurtje ook zien rondrijden, en vind dat bijzonder smakelijk. Maandag gaat de verkoper bellen met Ford NL om te kijken of zij ook zoiets kunnen leveren, sympathieke actie, ben erg benieuwd.

Daarna nog even lang VW gegaan, hoewel door verschillende autoliefhebbers verfoeid, heeft het bij bij nog een streepje voor. Ik heb ooit een GolfIII gehad en daar heb ik goede herinneringen aan. En nu de VII ook in een leuk blauw kleurtje te krijgen is, was dat reden voor een bezoekje. En tja, zo'n Golf is toch wel verdomd goed in elkaar geschroeft, ik word daar best blij van. als klapper is de VII ook nog met een licht beige interieur te krijgen, samen met een blauwe of rode lak is dat een dikke plus voor mij!

Domper op de nieuwe autovreugde was wel de inruilprijs voor de Fiesta. Mijn huisdealer gaf nog wel een nette prijs, maar de VW-dealer (zoals verwacht) gaf een prijs die in mijn ogen nergens op sloeg. Ik had dat natuurijk al verwacht, maar toch even schrikken. Ik ben sowieso van plan de volgende auto gebruikt te kopen zodat het enigszins te behappen is. Terug naar huis reed de Fiesta net even wat lekkerder dan anders, zou hij iets in de gaten hebben??
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door HondArd »

AvdB schreef:Mijn aanstaande is toch op trouwjurkenjacht
Leuk, wanneer is de grote dag? En weet je al in welke auto je jezelf met je aanstaande die dag wil laten vervoeren?
"The closest to reality car that money can buy"
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door AvdB »

1 september zijn de festiviteiten gepland. Auto weten we nog niet, misschien gèèn omdat we alles op 1 locatie houden, misschien onze eigen cc, misschien een eend, misschien een mustang. dus nog echt geen idee.......
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door Jurjen »

Gefeliciteerd!

Ik zou helemaal voor een donkerrode golf met beige interieur zijn. Heerlijke auto!

Oh enne, ik zou me laten rijden op mijn trouwdag. Je hebt wel wat anders te doen dan van een mooie auto genieten. Huur een Rolls of een 7er oid ;) Dat ga ik ook doen.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door ViveLaFrance »

Leuk Albert! :)
Jurjen schreef:Oh enne, ik zou me laten rijden op mijn trouwdag. Je hebt wel wat anders te doen dan van een mooie auto genieten. Huur een Rolls of een 7er oid ;) Dat ga ik ook doen.
Ohhhh, ben jij ook al gezwicht voor het instituut 'huwelijk'? :twisted: Mooi man ;)

Een rode Golf? Dan liever de vrouwelijke variant...
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door Jurjen »

ViveLaFrance schreef:Leuk Albert! :)
Ohhhh, ben jij ook al gezwicht voor het instituut 'huwelijk'? :twisted: Mooi man ;)
Yup, eigen schuld. ;)
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door AvdB »

Dank voor de felicitaties!
Felicitaties terug @Jurjen!

Logistiek gezien hebben we geen vervoer nodig, we houden alles op 1 locatie. Hoewel een foute 7er ook wel lollig is.....
Do epic shit, how hard can that be??
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door AvdB »

Na alweer 8 maanden tijd voor een update.

Beide auti's doen hun werk prima. De CC is in september onze trouwauto geweest (deed 'ie prima!) we hebben op onze trouwdag maarliefst 2 kilometer afgelegd, dus een dikke Rolls of Mustang was wat overbodig. Onze trouwlocatie was op het zandvoortse strand :thumbup:.

De Ford staat inmiddels op 123.000 en de Peu op 150.000. De Ford is nog altijd probleemloos gebleken! Toch wat ideeen om volgend jaar naar een opvolger te gaan kijken. Dat wordt wel een handje-2, een C-segmenter is nieuw behoorlijk duur. Zit een beetje te denk aan een CT200h, maar heb ook geflirt met een heuse Prius (!!). Die laatste was een parelmoer witte met solarroof, zwarte velgen en mooi leder binnenin. Dus wie weet hie deze koe een haas gaat vangen.......
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door HondArd »

Een ex-collega van mij is een heuse Prius-freak, die had zijn Prius II voor een Prius III ingeruild en van binnen is het echt een gaaf ding. Ook hij flirtte even met een CT200h die hij eens als leenauto meekreeg en die zou hij bijna nog genomen hebben ook, ware het niet dat hij 2 nogal grote honden heeft die niet in die Lexus gingen passen.
CC is erg leuk als trouw-auto, de locatie van trouwen lijkt me helemaal leuk.
Laatst gewijzigd door HondArd op 14 nov 2015, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: AvdB: '11 Ford Fiesta Trend

Bericht door ViveLaFrance »

AvdB schreef:Die laatste was een parelmoer witte...
Neeeeehhhhh :cry:
AvdB schreef:...met solarroof, zwarte velgen en mooi leder binnenin.
Aha klinkt beter ;)

Misschien word ik ook wel een beetje fan van de Prius. De nieuwe generatie lijkt op foto's erg mooi :o
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie