Kijk eens aan, je brengt kleur op de weg! Nette auto

Da's erg toevallig inderdaad. Net zo toevallig als die post van Chris bij de nieuwe modellen.#3 Micha schreef:Hey Ard, ik keek toevallig gisteren nog op je profiel om te zien dat je al anderhalf jaar niet meer was ingelogd, maar daar ben je weer. Gefeliciteerd met je aankoop, gave wagen, de kleur doet hem echt goed!
Ooit een S2000 in deze kleur gezien met zwarte dikke wielen bij een dealert en was helemaal verliefd, de S2000 is natuurlijk al een lekker ding, maar hierin kwam hij helemaal tot zijn recht.HondArd schreef:#3 Micha schreef:....Helemaal Honda-juist overigens want datzelfde oranje is ook geleverd geweest op de NSX en de S2000.......
He Ard. Laatst nog aangehaald dat veel Honda's onderkend zijn. Deze ziet er inderdaad fijn uit.HondArd schreef:Hoi
Kennissen van mijn ouders hebben een roze Jazz gehadAvdB schreef:Wat een leuk kleurtje voor een Jazz! Daar knapt het model erg van op (hier in de buurt rijden enkele witte en grijze exemplaren -> saai.....).
+1Timo schreef:En nu het over roze Jazzen gaat... ik zag er vandaag één staan. Ik ben over het algemeen een voorstander van opvallende kleuren op auto's maar dit maakte me een beetje aan het huilen.