HondArd

Stel je zelf voor
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: HondArd

Bericht door ViveLaFrance »

Ha die Ard :wave:
Kijk eens aan, je brengt kleur op de weg! Nette auto ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: HondArd

Bericht door HondArd »

#3 Micha schreef:Hey Ard, ik keek toevallig gisteren nog op je profiel om te zien dat je al anderhalf jaar niet meer was ingelogd, maar daar ben je weer :thumbup:. Gefeliciteerd met je aankoop, gave wagen, de kleur doet hem echt goed!
Da's erg toevallig inderdaad. Net zo toevallig als die post van Chris bij de nieuwe modellen.
Ik (en mij vrouw ook trouwens) waren al snel gewend aan de kleur. Helemaal Honda-juist overigens want datzelfde oranje is ook geleverd geweest op de NSX en de S2000. Toen we hem na een paar keer bekijken de "mandarijn op wielen" noemden wisten we: dit gaat 'em worden. Hebben hem al een jaar in bezit overigens en we zijn al 20.000km en twee (kleine, zelf uitgevoerde) beurtjes verder. Ook hier is het zeer comfortabel lange afstanden mee afleggen overigens.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: HondArd

Bericht door Leeuw »

HondArd schreef:
#3 Micha schreef:....Helemaal Honda-juist overigens want datzelfde oranje is ook geleverd geweest op de NSX en de S2000.......
Ooit een S2000 in deze kleur gezien met zwarte dikke wielen bij een dealert en was helemaal verliefd, de S2000 is natuurlijk al een lekker ding, maar hierin kwam hij helemaal tot zijn recht.
smyrg9.jpg
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: HondArd

Bericht door Martin »

HondArd schreef:Hoi
Afbeelding
He Ard. Laatst nog aangehaald dat veel Honda's onderkend zijn. Deze ziet er inderdaad fijn uit. :thumbup:
Stap eens op de fiets
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: HondArd

Bericht door weer een forummer »

Welkom terug Ard. Goed dat je je weer meldt!
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: HondArd

Bericht door AvdB »

Wat een leuk kleurtje voor een Jazz! Daar knapt het model erg van op (hier in de buurt rijden enkele witte en grijze exemplaren -> saai.....).

veel plezier en veilige kilometers ermee!
Do epic shit, how hard can that be??
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: HondArd

Bericht door ViveLaFrance »

AvdB schreef:Wat een leuk kleurtje voor een Jazz! Daar knapt het model erg van op (hier in de buurt rijden enkele witte en grijze exemplaren -> saai.....).
Kennissen van mijn ouders hebben een roze Jazz gehad :lol:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: HondArd

Bericht door HondArd »

Dat roze was ooit een standaard kleur op de Jazz II. Niet de meest geschikte kleur, maar altijd nog beter dan 1 van de "50 tinten grijs".
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: HondArd

Bericht door Timo »

Die kleur :thumbup: Mooi om te horen dat het bevalt. Sowieso lijkt een Jazz me een prima auto.

En nu het over roze Jazzen gaat... ik zag er vandaag één staan. Ik ben over het algemeen een voorstander van opvallende kleuren op auto's maar dit maakte me een beetje aan het huilen.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: HondArd

Bericht door Leeuw »

Timo schreef:En nu het over roze Jazzen gaat... ik zag er vandaag één staan. Ik ben over het algemeen een voorstander van opvallende kleuren op auto's maar dit maakte me een beetje aan het huilen.
+1
Plaats reactie