HondArd

Stel je zelf voor
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

HondArd

Bericht door HondArd »

1 goedendag,

ik ben Ard, aka modder-eter, aka Jappen-freak, aka gepassioneerde vader, aka FWD-fetisjist en alle andere bijnamen die ik in de loop van mijn forum-carriére (bij diverse fora) bij elkaar geschraapt heb.
Het schip AVF vaarde al een tijdje niet meer zo goed, en na vele goedbedoelde verbetervoorstellen van onze kant en beloftes van het AV kant waar uiteindelijk niet veel mee gedaan is begon het scheepje AVF een beetje te veel water te maken. Wegens een gebrek aan een forum waar een allround autoliefhebber aan zijn trekken kan komen is er het plan opgemaakt om er zelf maar eentje op poten te zetten, en daar heeft Tom (aka Leeuw) zijn enorme stinkende best op gedaan. Het moet allemaal nog groeien, maar ik weet zeker (en velen met mij) dat er meer dan genoeg echte auto-liefhebbers zijn voor wie het allemaal niet zo snel hoeft, maar daar wel met veel passie over willen praten ook al is het bij wijze van spreken een Cuore.
Zelf rij ik al 19 jaar auto's van mezelf, en ondanks het feit dat het niet allemaal de spannendste zijn (9 totaal) en ze me soms ook op rare manieren in de steek hebben gelaten, heb ik van allemaal toch goede herinneringen en hebben ze op hun eigen manier allemaal hun charme. Meer daarover later, want elke auto verdient een mooi verhaaltje.

Groetjes,

Ard
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: HondArd

Bericht door Leeuw »

Hé Ard welkom.
Als eerste een post op het nieuwe forum.
Idd er valt nog enorm veel op te bouwen hier, maar ook ik weet zeker dat we dat kunnen nadat AV ons helaas heeft laten zitten. Laten we niet terugkijken :wave:
In de loop der jaren hebben we leuke onderwerpen gehad zoals spammer van de week, en zoals je al gezien hebt heb ik er een speciale rang voor in het leven geroepen. :ugeek:
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: HondArd

Bericht door weer een forummer »

Welkom Ard. Ik hoop alleen niet dat je weer iedereen van het forum jaagt :twisted:
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: HondArd

Bericht door HondArd »

:lol: De harde kern die tot nu toe gegeristreerd is was nog tot het eind op het AVF blijven plakken, dus het zal echt niet helemaal aan mij gaan liggen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: HondArd

Bericht door HondArd »

Hoi
Afbeelding
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: HondArd

Bericht door WizardOfOss »

Verrek, kijk eens wie we daar weer hebben! Welcome back!

Weer terug bij Honda zo te zien?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: HondArd

Bericht door nvdw »

Ard! Leuk dat je van je laat horen.

Is dit de opvolger van de Verso?
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: HondArd

Bericht door HondArd »

Bedankt Niels en Sander.

Ik ben inderdaad weer terug bij Honda, en ik ben er heel blij mee. Langs alle kanten is het nou net de veel slimmere auto dan een Verso. Van buiten krapper, maar van binnen behoorlijk ruim en een stuk overzichtelijker. Volle vakantie uitrusting (drie kinderen (waarvan de oudste niet meer op een kinderzitje hoeft) op de achterbank en een volle kofferbak tot tegen het dak) doet hij probleemloos, maar in Italië/Zwitserland regelmatig meegemaakt dat die paar centimeters minder breedte echt het verschil maken tussen op de weg blijven of de berm in.
Qua uitrusting is hij completer dan de Verso trouwens. Climate control, stuurbekrachtiging, cruise control, radio/CD/MP3(USB), stoelverwarming, panoramadak. De Jazz moest wel dezelfde opties hebben als de Verso, maar toen we dat selecteerden kwamen we wel bij een oranje exemplaar uit. Maar hij had toen we hem aanschaften maar 250km op de teller staan terwijl hij van 2010 is. Bleek het een oud demo model uit België te zijn die ze daar niet verkocht kregen.Groot voordeel: je pikt hem er altijd uit op een parkeerplaats. Beter dan de zoveelste "50 tinten grijs" bolide.

Oh ja, hij heeft ook 1 echt nadeel (voor mij dan). De olievuldop zit iets de ver in de motorruimte. Als ik na olie verversen olie bij moet vullen is het heel moeilijk in het gat mikken of anders met allerhande trechters aan de gang.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: HondArd

Bericht door Leeuw »

Hi Ard,
Welkom terug. Stuk beter deze Jazz en een erg leuke kleur! :yes:
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: HondArd

Bericht door #3 Micha »

Hey Ard, ik keek toevallig gisteren nog op je profiel om te zien dat je al anderhalf jaar niet meer was ingelogd, maar daar ben je weer :thumbup:. Gefeliciteerd met je aankoop, gave wagen, de kleur doet hem echt goed!
Plaats reactie