Even voorstellen: Charger

Stel je zelf voor
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door HondArd »

Mooi werk! :thumbup:
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door ViveLaFrance »

Netjes gedaan :)
Vive la France, Vive la Différence
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Ziet er inderdaad mooi uit,tevreden met het resultaat. :)
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Afgelopen weekend is de teller op 20.000 km gekomen,de Kia doet het nog steeds prima. :thumbup:
Toch weet ik niet of ik de volgende keer weer voor een nieuwe auto ga,nieuwe auto's krijgen steeds meer dingen die je werk uit handen nemen,wat misschien uiteindelijk zal resulteren in de autonome auto,iets waar in ik absoluut niet ben in geinteresseerd,ik wil het zelf rijden niet van me laten afpakken.
Daarom zit ik ook er weleens aan te denken om misschien hierna weer voor een oudere auto te gaan,een Peugeot 206 zou ik zo weer willen hebben,dan het liefst een 1.6 of de GTI,met zwart leer erin.
Auto's als de Opel Astra g coupe en Peugeot 406 coupe vind ik ook mooi om te zien,of het eerste model Seat Leon,om een paar voorbeelden te noemen.
Ook een reden om weer voor een oudere auto te kiezen zou zijn de gedownsizde turbomotoren,ben ik ook niet zo'n grote fan van.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door HondArd »

Het lijkt me sterk dat er in de toekomst alleen maar autonome auto's komen. Mensen die in de (verre) toekomst nog gewoon zelf de touwtjes in handen willen hebben zullen altijd nog wel een doelgroep van betekenis blijven. Als alle automerken de autonome hype (want dat is het) achterna gaan laten ze een heel groot marktaandeel liggen. De vraag naar nieuwe betaalbare auto's die je nog gewoon zelf moet rijden zal altijd blijven.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Martin »

Ligt er aan wat er van overheidswege verplicht wordt. Dat zal de komende jaren nog niet gebeuren, maar ooit vast wel.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door HondArd »

En die tijd hoop ik nooit mee te maken want het is een verkeerde en dure manier om veel verkeersslachtoffers te voorkomen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Martin »

Op termijn zal dat helemaal niet zo duur zijn. Door mindere filevorming krijg je daarnaast de kosten ook nog eens terug.
Stap eens op de fiets
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Ik hoop het ook niet mee te maken,het autorijden wil ik mij niet laten afpakken,en ik denk dat er velen zo over denken.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Martin »

Zolang je het aan/uit kunt zetten, heb ik er niet zo'n probleem mee. Vorige week het beruchte 100 km/u stuk A2 tussen Utrecht en Amsterdam gereden. Van mij mag dat prima op de auto(!)pilot. Mijn vrijheidsgevoel haal ik tegenwoordig meer uit het fietsen met de racefiets of cyclocrosser. Woon-werk verkeer rijd ik ook vooral tussen twee doorgetrokken strepen, waarbij de eerste 12 km ik al 17 jaar dagelijks rijd. Als ik onderweg het nieuws nog even kan kijken of lezen, hoef ik dat thuis niet meer te doen en kan ik een kwartier later opstaan.
Stap eens op de fiets
Plaats reactie