Hallo

Stel je zelf voor
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door nvdw »

Laurens, sorry voor de topic-kaap maar je bent van harte welkom!
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hallo

Bericht door ViveLaFrance »

Uitgeluld! :lol: Eerst lekker sarren en dan niet meer reageren als blijkt dat je toch weer te voorbarig hebt gereageerd. Typisch.

Maar ik hoor graag van anderen of zij de opmerkingen van Laurens normaal vonden. Zo ja, dan pas ik mijn verwachtingspatroon even aan voor dit forum.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door nvdw »

Wat, dat Fransen zure mensen zijn die zure auto's bouwen? Ik zou onmiddellijk de ambassadeur inlichten.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Cupra360
.
.
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 aug 2016, 11:36

Re: Hallo

Bericht door Cupra360 »

Hallo :? wat is dit??

Omdat ik een opmerking maak over de vele 308ten die je op de weg ziet?
omdat in niet mee ga In jou voorkeur van Franse auto's

o, sorry....ik had niet het een gemiddelde Fransman weg mogen zetten als ZUUR gezicht.... welke wereld leven wij, doe eens normaal!!! als een leuk bedoelde opmerking werd aangegrepen als Racisme... hebben we dan werkelijk niet wat anders te doen.

mijn excuus als je je aangesproken voelde en ik je beledigt heb, zal direct noteren dat ik een belg niet weg mag zetten als "net iets minder slim" en een duitser als net iets dikker..

en ik zal noteren dat ViveLaFrance smaak heeft en de enige is op dit forum met smaak. kortom WIJ (de rest van het Forum) hebben geen smaak, over wegzetten gesproken....

ViveLaFrance, ik neem het jou erg kwalijk dat je mij weg zet als Racist, Het was gewoon een leuk bedoelde opmerking over smaken die verschillen.
Cupra360
.
.
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 aug 2016, 11:36

Re: Hallo

Bericht door Cupra360 »

:wave: Dag, mensen die mij met een hartelijk welkom hebben ontvangen. :thumbup:

velen zullen hebben gelezen hoe een welkom omgevormd werd en hoe sommige liever geen nieuwe mensen op dit forum zien. ik heb er 2 dagen over lopen denken met een wrang gevoel.

heb besloten dat ik hier geen zin in heb :no: ,
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Hallo

Bericht door Martin »

Ik vind het spijtig. Internet is wat dat betreft een lastig medium.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door WizardOfOss »

Kunnen jullie niet gewoon een beetje lief zijn voor elkaar? :loveys:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hallo

Bericht door ViveLaFrance »

@Laurens......mag ik je even herinneren aan mijn eerste reactie waarin ik je welkom heette? Ik was juist positief verrast door de komst van een nieuw lid. Het was een ander die twijfels had over jouw aanmelding waarna ik meldde om het tijd te geven.

Vervolgens komen er meerdere inhoudsloze reacties over auto's/merken/mensen hetgeen ik niet beschouw als toegevoegde waarde. Kijk, dat je niet op de hoogte bent van de prijs van een BMW 330i, oké, maar zonder enige uitleg de Ford Focus en het hybridesysteem van Toyota afkraken zie ik als stemmingmakerij van een fanboy waar dit forum naar mijn mening niet voor bedoeld is. Om te zwijgen van de generaliserende en stigmatiserende (lees: geen racistische) opmerkingen over Fransen. En dan claimen het gezellig te willen houden... :lol: Je hebt bepaalde reacties inmiddels weggehaald. Misschien toch de onzin ervan ingezien? Waarom zou je het anders weghalen...

Daarom sta ik nog steeds achter mijn woorden. Ik vroeg alleen of het inhoudelijker kon.
Martin schreef:Ik vind het spijtig. Internet is wat dat betreft een lastig medium.
Spijtig? Zeker. Te voorkomen? Absoluut. Laat ik bij mezelf beginnen, ik heb getwijfeld of ik Laurens zou vragen om het inhoudelijker te brengen, want uiteraard weet ik dat op een klein forum er altijd wel een bemoeitante à la Niels rondloopt om de zaken uit te vergroten. Sarren om het sarren. Nergens voor nodig en dit maakt het forum er niet leuker op. De behoefte om nieuwe topics te openen neemt bij mij dan ook sterk af. Zonder arrogantie, maar samen met Sander ben ik de persoon die het forum nog redelijk actief houdt. Als een ander forumlid, veelvuldig gebruikmakend van Wilders-jargon en hoofdletters om het schreeuwende karakter nog eens te bevestigen, dan vraagt wat ik hier nog doe ben ik enorm blij dat ik zeer actief ben op andere (internationale) fora. AFO is voor mij steeds meer een bijzaak geworden en dat vind ik spijtig.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Hallo

Bericht door Jurjen »

+1 voor Niels hoor...

Snap Laurens volledig.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Hallo

Bericht door Leeuw »

Ach dit soort dingen gebeuren op internet nou eenmaal snel, neemt weg dat het jammer is.

Ook al bestaan er smileys, soms komen dingen verkeerd over, vooral beledigen en voor de lol stangen zijn vaak rede voor gedoe, sarcasme hoort daar ook bij.

Als ik het zo terug lees, denk ik dat van beide kanten dingen waarschijnlijk net iets anders bedoeld zijn als ze door de ander geïnterpreteerd zijn.

Enige is dat dit een heeeeeel klein forum is waar letterlijk iedereen elkaar kent/gezien heeft.
Ik denk dat Chris hier wat meer rekening had moeten houden, en dus wellicht even tot 10 tellen.
Plaats reactie