[#3 Micha] Join the wut?

Stel je zelf voor
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

[#3 Micha] Join the wut?

Bericht door #3 Micha »

Hallo afo'ers (nee geen afro'ers),

Ik kom hier ook eens kijken, na de tip van mijn grote broer Joël D.. Ik zit ook op het AW forum, waar ik eigenlijk niet echt actief ben, ten eerste omdat ik het niet echt een overzichtelijk forum vind, en ten tweede omdat het eigenlijk te grootschalig is. Ik denk dat het hier wat gezelliger is :).
Nou, ik zal me dan maar eens voorstellen; ik heet IRL Micha, ben inmiddels bijna 15 jaar oud, zit nu in 3 VWO, en ik ben eigenlijk van plan om de natuur-stroom te gaan doen, en wil me dan verder gaan verdiepen in het vakgebied van een industrieel ontwerper (schrijf je dat echt los?).Ik ben natuurlijk ook groot autofan, iets wat je wel mag verwachten op een prachtforum als dit, en als ik wat dieper ben gekomen in ontwerper, wil ik misschien wel iets met auto's ontwerpen gaan doen. Maar dat terzijde, ik ga nu wat meer over m'n auto interesse vertellen.
Mijn interesse in auto's ligt waarschijnlijk heel ergens anders dan bij de meeste pubers/jongeren van tegenwoordig, namelijk bij klassiekers als de Fiat 1100 D Familiar (bij The Gallery Brummen staat een hele mooie), de Fiat 126/127. Maar ook de 2cv en dan het liefst een Charleston, 4x4 Sahara of een Spot. Ik ben eigenlijk van plan om als eerste auto ook een klassieker te kopen, maar mijn verstand zegt :no:, maar mijn gevoel :yes:.
Maar dat duurt allemaal nog even, de tijd zal het leren, eerst zal ik mijn kostbare uurtje die ik eigenlijk in school zou moeten stoppen hier verspillen.

Als er nog vragen zijn, vraag maar raak.

Micha.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Join the wut?

Bericht door Jurjen »

Welkom!

Nu alvast een klassieker kopen en gaan restaureren. Heb je als je mag rijden én een auto én kennis van autotechniek, én je kunt je eigen auto zeer goed onderhouden.
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Join the wut?

Bericht door #3 Micha »

Jurjen schreef:Welkom!

Nu alvast een klassieker kopen en gaan restaureren. Heb je als je mag rijden én een auto én kennis van autotechniek, én je kunt je eigen auto zeer goed onderhouden.
Jammer genoeg heb ik daar niet echt plek voor, in Groningen is alles wat groter hè :puh:?
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Join the wut?

Bericht door Jurjen »

3hitmyself schreef:
Jurjen schreef:Welkom!

Nu alvast een klassieker kopen en gaan restaureren. Heb je als je mag rijden én een auto én kennis van autotechniek, én je kunt je eigen auto zeer goed onderhouden.
Jammer genoeg heb ik daar niet echt plek voor, in Groningen is alles wat groter hè :puh:?
Wat lopen jullie toch altijd over Groningen? Ik woon in de stad Groningen, daar is ook geen ruimte. Waar ik woon heeft natuurlijk niets te maken met of jullie wel of geen ruimte hebben. ;)
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Join the wut?

Bericht door #3 Micha »

Jurjen schreef:
3hitmyself schreef:
Jurjen schreef:Welkom!

Nu alvast een klassieker kopen en gaan restaureren. Heb je als je mag rijden én een auto én kennis van autotechniek, én je kunt je eigen auto zeer goed onderhouden.
Jammer genoeg heb ik daar niet echt plek voor, in Groningen is alles wat groter hè :puh:?
Wat lopen jullie toch altijd over Groningen? Ik woon in de stad Groningen, daar is ook geen ruimte. Waar ik woon heeft natuurlijk niets te maken met of jullie wel of geen ruimte hebben. ;)
Ik bedoelde eigenlijk meer over het algemeen in Groningen, maar dat was inderdaad niet echt duidelijk, sorry daarvoor.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Join the wut?

Bericht door WizardOfOss »

Welkom! En ik moet zeggen, interessante voorkeur van auto's!
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Join the wut?

Bericht door ViveLaFrance »

Hé Micha, leuk introotje van je :)
Mooi om te lezen dat op jonge leeftijd al interesse voor klassiekers bestaat.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Join the wut?

Bericht door Leeuw »

Dag Micha :wave:
Welkom, leuk dat je het forum komt versterken. Als je zulke auto's leuk vind kom je vast aan je trekken hier want wij (zover ik weet) vinden ook de standaard golfjes maar saai.
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Join the wut?

Bericht door weer een forummer »

3hitmyself schreef:Mijn interesse in auto's ligt waarschijnlijk heel ergens anders dan bij de meeste pubers/jongeren van tegenwoordig, namelijk bij klassiekers als de Fiat 1100 D Familiar (bij The Gallery Brummen staat een hele mooie), de Fiat 126/127. Maar ook de 2cv en dan het liefst een Charleston, 4x4 Sahara of een Spot.
Welkom Micha :wave: Met je smaak is weinig mis. Ik zou ook wel een klassieker willen hebben maar het ontbreekt mij aan twee rechterhanden en, ook niet onbelangrijk, financiële middelen na de aanschaf van mijn auto enkele weken terug.
Gebruikersavatar
Vanquish
.
.
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 mar 2010, 21:25
Contacteer:

Re: Join the wut?

Bericht door Vanquish »

Op jouw leeftijd kon ik klassiekers nog niet waarderen, grappig dat jij dat al wel kunt^^.
http://www.vanquishdesign.nl/forum - Het grootste teken- en ontwerpforum van Nederland.
Plaats reactie