Even voorstellen :Duke

Stel je zelf voor
duke
.
.
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 okt 2010, 22:52
Locatie: Altnaharra

Even voorstellen :Duke

Bericht door duke »

Tijdje geleden op het AV forum gekeken om te constateren dat die toch echt dood is.

Toch maar hier aanmelden dan.

Niet veel veranderd. Nog steeds de Honda prelude uit het jaar des Heeren 1998 in zeer goede staat met 116k op de tellert.
Pas nog 1000 euro in geinvesteerd vanwege nieuwe remmen achter en nieuwe uitlaat.

Wel aan het kijken natuurlijk maar nog niet echt een exemplaar met mijn naam erop tegengekomen.
Civic 2006> op het oog gehad maar de 1.8 is mij te tam en de Type-R is mij te duur.
Verder dan toch maar die Audi sportback? maar ja , alleen de 2.0 tfsi komt door de ballotage en daar begint de pret bij 20k pas helaas.

Dan rijdt die oude Lude zo slecht nog niet ;)

Veel bekende namen hier
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Even voorstellen :Duke

Bericht door WizardOfOss »

Welkom terug op het nieuwe ouwe nest :thumbup:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Even voorstellen :Duke

Bericht door ViveLaFrance »

Jaja, dit forum wordt steeds groter :twisted:

Welkom duke, ik herkende je forumnaam, maar ben je naam vergeten.... :oops:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Even voorstellen :Duke

Bericht door #3 Micha »

Welkom, mij ken je niet :clown:.
duke
.
.
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 okt 2010, 22:52
Locatie: Altnaharra

Re: Even voorstellen :Duke

Bericht door duke »

Op AV was ik hard op weg naar de 1000 maar hier sta ik gewoon weer op 2. Dat wordt nog doorwe4rken :)
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Even voorstellen :Duke

Bericht door WizardOfOss »

Dat vinden wij helemaal niet erg hoor, een beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad. Uiteraard verwachten we wel dat je voor het einde van het jaar weer tegen de 1000 zit ;)
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Even voorstellen :Duke

Bericht door HondArd »

Welkom Duke! Preludes blijven mooie wagens, maar hoe lang rij je er inmiddels al mee? Ik weet niet anders dan dat jij altijd (dezelfde) Prelude gereden hebt. En rij je ook nog steeds motor?
"The closest to reality car that money can buy"
duke
.
.
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 okt 2010, 22:52
Locatie: Altnaharra

Re: Even voorstellen :Duke

Bericht door duke »

Hey Ard. De Prelude heb ik al sinds 2004. Daarom al een tijdje aan het twijfelen over wat anders maar moet wel iets tegenkomen wat op zijn minst beter is natuurlijk.
En da's lastig.
De Honda VFR8ooFI ook nog steeds rijdende, Deze lente nog mee naar Schotland geweest.
http://www.youtube.com/watch?v=1j5uGotDP68 en http://www.youtube.com/watch?v=vV2WCEaJ ... re=related opgenomen met een action cam op de spiegel.
Schotland is natuurlijk niet alleen leuk voor de motor.
Met vier wielen kan je daar ook een heleboel pret beleven.

Jij had een Accord type R toch?
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Even voorstellen :Duke

Bericht door Leeuw »

Hé, welkom. Leuk dat je geregistreerd ben. Elke keer als ik zo'n prelude zie, denk ik altijd aan jou (mijn God, wat klinkt dat verliefd, en zo is het niet bedoeld. :D )
Jij woont toch in Leimuiden, en met zo'n groen/blauwe Lude? Misschien ben jij het dan ook wel gewoon.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Even voorstellen :Duke

Bericht door HondArd »

Hoi Duke,

sorry van de late reactie maar had andere prioriteiten en een kleine vakantie die tussendoor was gepiept. Ik had inderdaad een ATR, maar die is inmiddels al drie jaar weg. Mis hem van de ene kant nog steeds, maar qua onderhoudskosten scheelt het een heel stuk in de portemonee. Daarna heb ik een Civic 1.8 VTI gehad (verkocht omdat er geen drie kinderzitjes op de achterbank pasten), toen nog een Civic 1200 HondaMatic uit '78 bij aangeschaft (staat nu al 2 jaar met een kapotte koppakking, en geen tijd om er iets aan te doen eigenlijk), en sinds ruim 1,5 jaar is mijn gezinswagen een Corolla Verso uit 2007. Ben er op zich heel blij mee gelet op de gezinssituatie (drie koters van 1 t/m 3 jaar), maar aan de andere kant mis ik wel heel erg de betrokken Honda-wegligging. Maar Honda had helaas niets reëels waar ik mee uit de voeten zou kunnen, en een FR-V had ik om andere redenen geen zin in.
Gaaf man, van die motor :thumbup: . Had ooit ook plannen om met de motor Schotland te gaan doen en dan tevens mijn broer op te zoeken daar. Heb nog steeds de XJ650J van '82, en die rijdt inmiddels al weer 1,5 jaar zonder problemen na 2 jaar stil gestaan te hebben.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie