Leeuw

Stel je zelf voor
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Leeuw

Bericht door Leeuw »

Hoi mijn naam is Leeuw, aka Tom, aka admin, aka oprichter van deze site. ;)

Al erg lang ben ik al een autofan, als driejarig monster herkende ik al de opels, fords e.d Zelf weet ik daar niks van, maar het zal wel. Iets later ben ik me bezig gaan houden met het verzamelen van Bburago auto's met als hoogtepunt natuurlijk de geweldige F40 :heart: (zowel model als IRL) Weer iets later ben ik zelf Tamiya auto's in elkaar aan het zetten geweest, oa Ferrari 246 dino, California, Mythos en vast nog wel wat. Weer iets later ben ik auto's gaan modden, een beetje tunen enzo. Veelal kevers die werden voorzien van dikke wielen, dikke bumpers, choppen van het dak, kermiskleuren en weet ik veel wat niet meer. Iig lekker kliederen met epoxy. :silent:

Mijn eerste abonnement van AV kreeg ik op de Rai van m'n Pa nadat ik al heel wat bieb-av's had verslonden. Heerlijke lees/reisverhalen van Nico de Jong en een nieuwe redacteur Ton Roks kwam de boel versterken met heerlijke tekst als "hij bijt zich vast in het asfalt als een pitbull in je billen" :worshippy:

Paar jaar even gestopt met AV omdat ze m.i. de weg kwijt waren en maar luxer en luxer gingen. Uiteindelijk ook maar weer opnieuw lid geworden op de rai een jaar of 6 geleden. Toen ben ik ook naar de website gegaan en heb daar het AV-forum ontdekt. Mijn eerste topic luide "Waarom hebben BMW's zulke lelijke konten" nou leuke binnenkomer was dat want ik kreeg van sommige de wind van voren. :D

Toen ik daar kwam was het een leuk clubje dat telkens verder uitdunde, oude garde vertrok en nieuw spul kwam er maar weinig. Toch was het wel leuk, maar op een gegeven moment was het gewoon klaar toen voor de 4e keer beloofd werd het één en ander aan te pakken op het forum en te moderniseren, tot overmaat van ramp moest je bij elk bericht een vinkje plaatsen met één of andere bullshit verklaring :x

Genoeg gemopperd vond ik, ik ga zelf een forum beginnen en zelf de regels verzinnen en pimpen tot het mijn smaak is. Zo gezegd zo gedikkiedaan. Gelukkig is de harde kern meegegaan en daar ben ik trots op.

We zullen wel rekening moeten houden dat het forum zal moeten groeien en dat nieuwe leden niet heel snel aan zullen komen waaien, die hoop ik tzt binnen te halen via de frontpage, welke op dit moment nog niks voorstelt. Maar het forum krijgt nu al mijn aandacht.
Spoiler: show
Binnenkort wordt de header nog aangepast, ism TomSr wordt een stylish headertje gemaakt, want dit is niet zoals ik het helemaal wil.

Nou weet je ook weer wie ik ben. ;)
Laatst gewijzigd door Leeuw op 10 feb 2010, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Leeuw

Bericht door ViveLaFrance »

Complimenten voor je werk Tom :thumbup:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Leeuw

Bericht door Leeuw »

Thx, Chris! het was/is idd heel veel werk en er staat ook nog heel veel te doen, maar dat heb ik er voor over.
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Leeuw

Bericht door weer een forummer »

Leuk initiatief Leeuw! Ziet er allemaal gelikt uit tot nu toe.
Jorg
.
.
Berichten: 136
Lid geworden op: 11 feb 2010, 21:39
Contacteer:

Re: Leeuw

Bericht door Jorg »

Wekom Leeuw, hopelijk wordt dit een lang levend en gezellig forum. De frontpage wordt zeker leuk met al die columns!
The Future Is One Legend Ahead
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Leeuw

Bericht door Leeuw »

Zo eindelijk mijn "voorstelverhaal" geupdate
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Leeuw

Bericht door HondArd »

Leuk, beknopte welkomsttekst. :thumbup: Ik denk dat ik er ook maar eens beter voor moet gaan zitten
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Vanquish
.
.
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 mar 2010, 21:25
Contacteer:

Re: Leeuw

Bericht door Vanquish »

Grappig om te lezen waarom je dit forum bent gestart, ik ben de mijne 2 jaar geleden gestart om vrijwel exact dezelfde reden!^^ Ik was toen actief op AW en AV, die twee had ik toen gecombineerd. De portfolio's van AV en de tekenwedstrijden van AW. Leuk dat jij ook zoiets begint en aangezien ik weet hoe moeilijk het in het begin is om mensen te werven help ik graag door hier actief te zijn. Mocht er nog wat geshopt moeten worden... ;)
http://www.vanquishdesign.nl/forum - Het grootste teken- en ontwerpforum van Nederland.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Leeuw

Bericht door Leeuw »

THX,

Nou TomSR, (industieel ontwerper) is bezig met nieuwe headers.
Maar als je nog ideeën hebt dan hoor ik het graag. Waar ik nu vooral tegen aanloop is tijd/kennis gebrek om de frontpage in orde te maken. Het is de bedoeling dat daar een soort blog gaat komen met elke dag een paar artikels met linkjes naar dit forum. De frontpage is nu van wordpress, maar ik wil graag de hot-topics in beeld zien. en nog wat zaken. Heb jij verstand van wordpress?
Gebruikersavatar
Vanquish
.
.
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 mar 2010, 21:25
Contacteer:

Re: Leeuw

Bericht door Vanquish »

Om eerlijk te zijn niet nee :P. Ik heb mijn website nog net weten te maken met dreamweaver, maar ingewikkelder moest het ook niet worden :P. M'n forum heb ik dan wel zelf gemod e.d. dus daar heb ik wat meer verstand van. BBCodes heb ik ook wel veel zelf gemaakt.
http://www.vanquishdesign.nl/forum - Het grootste teken- en ontwerpforum van Nederland.
Plaats reactie