Het Duel

Alle raad en doorgeef spellen
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Ja sorry, maar om de Tiguan af te schrijven op uiterlijk is prima, maar om dan te vervolgen met de Golf Plus die óók een hoge zit heeft vind ik raar. Daarmee zeg je dus niet dat de Tiguan dit niet heeft. Nee, het geeft jou de ruimte om het weer op design te gooien, omdat je stelt dat de Golf Plus er leuker uitziet. Prima, maar geef dan ook anderen de ruimte om de ix35 en Sportage niks te vinden.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Ik schrijf de Tiguan ook niet alleen af op uiterlijk, want in welk opzicht zou ie dan beter moeten zijn dan die twee Koreanen? Nu heb ik met geen van allen zelf gereden, maar afgaand op de tests is er zeker met de Sportage ook helemaal niks mis. Dus ja, dan is design de doorslaggevende factor. En waarom dan de Golf Plus? Omdat dat praktisch dezelfde auto is maar dan voor een paar mille minder.

En dat je de Sportage of ix35 niet mooi vindt, prima. Maar saai? Nee, dat kan ik me met de beste wil van de wereld niet voorstellen. Tenzij je als maatstaf om elke auto tegen af te zetten een Pagani of zo hanteert, maar dan zijn vrijwel alle auto's oersaai...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Ik schrijf de Tiguan ook niet alleen af op uiterlijk, want in welk opzicht zou ie dan beter moeten zijn dan die twee Koreanen?
Bijvoorbeeld stabielere wegligging, schakelt beter en nettere afwerking.
En dat je de Sportage of ix35 niet mooi vindt, prima. Maar saai? Nee, dat kan ik me met de beste wil van de wereld niet voorstellen.
Daar heb ik nog niks over gezegd. Dat was Bert :puh:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door nvdw »

Och, als het ook om stabiel weggedrag moet gaan... dan moet je überhaupt niet zo'n mormel kopen. En die betere afwerking wil ik best geloven, maar die zeven mille verschil vind ik daar ook niet in terug.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, zoals gezegd heb ik niet met de auto's gereden en ook geen direct vergelijk gelezen, dus kleine nuanceverschillen zullen aan mij voorbijgaan. In de Hyundai heb ik ook nooit gezeten, maar de Kia kwam op mij juist zeer fraai afgewerkt over.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

nvdw schreef:Och, als het ook om stabiel weggedrag moet gaan... dan moet je überhaupt niet zo'n mormel kopen.
Een Ferrari klit inderdaad meer aan de grond.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door nvdw »

Dank u Captain Obvious, voor het in het absurde trekken van mijn opmerking.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door weer een forummer »

Dit topic begint zo langzamerhand Noord Koreaanse trekjes te krijgen...
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Nee hoor, dan had je nu al lang voor het vuurpeloton gestaan ;)
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

nvdw schreef:Dank u Captain Obvious, voor het in het absurde trekken van mijn opmerking.
Jaja, pot, ketel, zwart, zoiets :puh:
Hoe dan ook, ik vind de Tiguan behoorlijk stabiel, zeker ten opzichte van zijn Koreaanse concurrenten.
weer een forummer schreef:Dit topic begint zo langzamerhand Noord Koreaanse trekjes te krijgen...

:lol:
Ik vind het wel mooi dat een trio-duel tussen, voor ons allen, niet echt boeiende modellen zulke reacties oplevert ;)

Het zal geen verrassing zijn na eerdere uitlatingen, ik kies voor de Tiguan. Kia en Hyundai verdienen een pluim dat ze de Midi-SUV bereikbaar houden. Jammer dat het design mij niet aanspreekt. Vooral Hyundai heeft de leuke Tucson geen eer aan gedaan met de ix35. Daarbij vind ik de VW superieur op eerdergenoemde aspecten en ook motorisch-technisch gaat mijn voorkeur naar de Duitsers. Het nieuwe front heeft 'm enigszins aanzien gegeven, maar het blijft een saaie bak uiteraard.
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie