Welke gemoderniseerde klassieker willen jullie?

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Welke gemoderniseerde klassieker willen jullie?

Bericht door Martin »

Die laatste opmerking was ook niet alleen aan jou gericht.
Topics bloeden inderdaad vaak snel dood als iedereen zijn mening heeft gegeven. Als iedereen zijn mening blijft herhalen, kom je echter inderdaad wel aan vier pagina's. Zelf ben ik vrijwel altijd kort van stof, dus dat schiet ook niet op.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Welke gemoderniseerde klassieker willen jullie?

Bericht door WizardOfOss »

ViveLaFrance schreef:Tja, je kunt blijven volhouden, maar ik noemde eerder al gelijkenissen van en tussen Europese modellen. Je moet het alleen wel willen zien :clown:
Dus eigenlijk is er helemaal geen punt van discussie?
ViveLaFrance schreef:Ik noemde de voorganger van de Laguna I, omdat hij niet een volstrekt ander design heeft dan zijn opvolger.
Ik zal het wel niet willen zien, maar ik vond de Laguna anders toch wel tamelijk radicaal anders dan de 21. De 21 was toch een typisch kind van de jaren '80, met een geodriehoek getekend met her en der wat afgeronde hoekjes, terwijl aan de Laguna geen rechte lijn valt te ontdekken.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Welke gemoderniseerde klassieker willen jullie?

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:Als iedereen zijn mening blijft herhalen, kom je echter inderdaad wel aan vier pagina's. Zelf ben ik vrijwel altijd kort van stof, dus dat schiet ook niet op.
Mja, daar heeft dit forum eigenlijk ook te veel last van. Iedereen zijn mening gegeven en we gaan door! Ik snap best dat in dit geval Wizard en ik soms in herhaling vallen, maar als ik voor mezelf spreek, ik kom er op deze manier wel achter hoe hij bepaalde auto's ziet enzovoorts. Daar lijkt me op een forum niets mis mee. Maar goed, ik houd ook niet van topics waar een aantal mensen even vluchtig zijn mening geeft in één zin en dan hetzelfde herhaalt in het volgende topic. Onder 'Nieuwe Modellen' valt me bijvoorbeeld op dat veel nieuwe topics amper 10 berichten genereren. In die zin zijn we net Studio Voetbal met Wizard of ik (als topicstarters) in de rol van Jack van Gelder waarna een kringgesprekje volgt: "Ja, ik vind hem mooi", "Mwah, ik niet, "Niet mooi, niet lelijk, nogal kleurloos". En door!
WizardOfOss schreef:Dus eigenlijk is er helemaal geen punt van discussie?
We zijn het op bepaalde vlakken behoorlijk eens, maar het begon nadat ik stelling nam hè ("vooral een Aziatisch fenomeen") en dat schijnt hier niet te mogen :no:
WizardOfOss schreef:De 21 was toch een typisch kind van de jaren '80, met een geodriehoek getekend met her en der wat afgeronde hoekjes, terwijl aan de Laguna geen rechte lijn valt te ontdekken.
Nu begrijp ik helemaal niet meer waarom de soepel gelijnde Talisman op de bovenal vierkante Passat zou moeten lijken :clown:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Welke gemoderniseerde klassieker willen jullie?

Bericht door nvdw »

ViveLaFrance schreef:maar het begon nadat ik stelling nam hè ("vooral een Aziatisch fenomeen") en dat schijnt hier niet te mogen :no:
Iedereen mag hier onzin roepen. :)
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Welke gemoderniseerde klassieker willen jullie?

Bericht door Charger »

Mij zou een gemoderniseerde Ford Capri wel wat lijken,of een VW Scirocco mk1. :)
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Welke gemoderniseerde klassieker willen jullie?

Bericht door Leeuw »

Charger schreef:Mij zou een gemoderniseerde Ford Capri wel wat lijken...... :)
Idd, een Capri is idd zo'n lekkere klassieke auto met lange motorkap. Dat model mag wel weer afgestoft worden.
Plaats reactie