Het Duel

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

ChrisRenault schreef:Tja, als je de Thema gewoon een eerlijke kans zou geven...
Wees eens eerlijk: stel dat Renault via een of andere omweg een wybertje op de 300C zou plakken, zou jij hem dan tegen de C6 een eerlijke kans geven?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
De Schaduw
.
.
Berichten: 82
Lid geworden op: 28 dec 2011, 10:33
Locatie: Provincie Utrecht / Limburg

Re: Het Duel

Bericht door De Schaduw »

De auto past natuurlijk totaal niet bij het merk Lancia, dat is het punt. De auto an sich is niet veel mis mee en ik zou hem zo ook kiezen boven de C6. De Lancia wint bij mij dus.
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Het Duel

Bericht door Joël D. »

Voor mij ook de Thema.

Ik vind zo'n C6 dus echt heeeeeeeeeeeee(hier stonden nog meer 'e's)eeeeeeeeeeeeel lelijk.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:
ChrisRenault schreef:Tja, als je de Thema gewoon een eerlijke kans zou geven...
Wees eens eerlijk: stel dat Renault via een of andere omweg een wybertje op de 300C zou plakken, zou jij hem dan tegen de C6 een eerlijke kans geven?
Ik begrijp het sentiment en zoiets mee laten wegen is prima, maar het lijkt bij sommigen genoeg te zijn om de Thema te dissen. Als de Latitude tegenover de C6 had gestaan had ik hem eerlijk beoordeeld ondanks dat het geen Renault is. Zelfde gaat op voor een 'Renault 300C'.

De C6 heb ik hoog zitten. Typisch Citroën, heerlijk rijdend, lang niet zo zweverig als de C5. Jammer dat ik voorin geen prettige zitpositie kan creëren, hij is voor mij te laag gebouwd. Ik kies dus de Thema. Schandalige beslissing van Fiat, het design vond ik als 300C al vreselijk, maar ik kan er goed in zitten.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, sentiment valt niet uit te vlakken. En het is ook niet zo dat ie een kneus als tegenstander heeft, ook met een Chrysler-logo had ik de C6 nog wel de voorkeur gegeven. Alleen was er dan nog net een lichte twijfel geweest, die door sentiment nu verdreven is...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

De Thema en C6 wonnen al 1x en houden elkaar nu in evenwicht, het werd 4-4. Voor Lancia was dit het eerste gelijkspel, maar ergens is het een overwinning, want de Italianen verloren hun ongeslagen status dankzij Citroën. De Fransen staan op 53% winst (8 uit 15, 2x gelijk), Lancia staat riant op 78% (7 uit 9, 1x gelijk).

Duel 182 door Jurjen: Hyundai Genesis Coupé vs. Toyota GT86

http://autoblogcar.com/wp-content/uploads/2011/02/2010-Hyundai-Genesis-Coupe-side-view.jpghttp://t.images.boldride.com/toyota/2012/toyota-gt-86-1322372259-9290.jpg
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

baas boven baas: GT86. Maar met beiden zou ik best gestraft willen worden. Graag zelfs.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Eindelijk heeft Toyota weer een sportieve auto in de showroom staan. Op papier wint de GT86 vrij makkelijk, omdat hij een stuk kleiner is en in basisuitvoering even sterk gemotoriseerd is. De Genesis Coupé V6 schijnt lekker avontuurlijk te zijn, Hyundai levert dus zeker geen slappe hap af in verhouding tot de Veloster. Jammer van het mislukte uiterlijk, maar daar scoort Toyota ook niet. Geen feest om te zien, te rationeel uiteindelijk :nopompom:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door nvdw »

Ook voor mij de GT86.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Duel

Bericht door Leeuw »

De GT86, ik vind alles leuk aan de auto. (op cheap ass aftermarket Lexus achterlichten na)
Iets meer vermogen zou leuk zijn als ik het zo lees.
Plaats reactie