Het Duel

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:
WizardOfOss schreef:Zou je één kleinere auto kunnen noemen die het qua sfeer en comfort zou winnen van je huis?
Ik denk dat de Continental GT een hele grote kans maakt.
Ik wist niet dat jij een profvoetballer was...
HondArd schreef:Een sigaartje op zijn tijd is echt lekker, maar ik ben in die jaren dat ik ze rook al heel wat slechte tegengekomen. Maar die dingen roken tijdens het rijden? Niet doen.
Wie had het over tijdens het rijden? Ik niet. Zeker niet met een goed glas whiskey erbij. Gewoon zitten, genieten van de heerlijke fauteuils, het schitterend sfeervolle interieur, en als je hem handig hebt geparkeerd als bonus een schitterend uitzicht? Wat wil een mens nog meer?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Het Duel

Bericht door #3 Micha »

Brooklands, al was het wel een lastige voor mij ;).
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Duel

Bericht door HondArd »

WizardOfOss schreef:
HondArd schreef:
WizardOfOss schreef:Zou je één kleinere auto kunnen noemen die het qua sfeer en comfort zou winnen van je huis?
Ik denk dat de Continental GT een hele grote kans maakt.
Ik wist niet dat jij een profvoetballer was...
je moest eens weten hoeveel niet-profvoetballers ik afgelopen vakantie in Italië en Zwitserland heb zien rondrijden in een Continental GT. Stuk voor stuk waren het allemaal personen die, als ze al met voetballen te maken zouden hebben, op zijn minst trainer waren.
WizardOfOss schreef:
HondArd schreef:Een sigaartje op zijn tijd is echt lekker, maar ik ben in die jaren dat ik ze rook al heel wat slechte tegengekomen. Maar die dingen roken tijdens het rijden? Niet doen.
Wie had het over tijdens het rijden? Ik niet. Zeker niet met een goed glas whiskey erbij. Gewoon zitten, genieten van de heerlijke fauteuils, het schitterend sfeervolle interieur, en als je hem handig hebt geparkeerd als bonus een schitterend uitzicht? Wat wil een mens nog meer?
Dan zou ik op zijn minst de ramen of beter nog de deuren openzetten. Echt, je ruiten worden spekvet van al dat teer wat met het roken vrijkomt.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Rolls-Royce kon niet uitlopen waardoor Bentley uiteindelijk wint met 5-3.

Lekker actueel, speciaal voor Tom en zijn vader ;)

Duel 18 door Leeuw: Citroën C3 Picasso vs. Opel Meriva

http://media.autoweek.nl/m/m1by1epbcxiw_800.jpghttp://www.autoweek.nl/images/800/4/6f50ecad80ffeefdd2c0e94dad5bca34.jpg
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Duel

Bericht door Leeuw »

ghehe 8-) De C3 vind ik een stuk gedurfder dan de Meriva, de C3 picasso is wel kek :oops:
Uiteindelijk denk ik dat ik voor een Meriva ga, de C3 kan niet kan tippen aan de Meriva qua stoelen en afwerking.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Het Duel

Bericht door Martin »

zekere weten de Meriva
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Puur op uiterlijk: C3 Picasso. Een van de weinige MPV's die er gewoon leuk uitziet. Zo'n Meriva zal vast goed rijden en heel praktisch zijn, het straalt toch wel heel erg "gezinswagen" uit.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Het Duel

Bericht door #3 Micha »

WizardOfOss schreef:Puur op uiterlijk: C3 Picasso. Een van de weinige MPV's die er gewoon leuk uitziet. Zo'n Meriva zal vast goed rijden en heel praktisch zijn, het straalt toch wel heel erg "gezinswagen" uit.
Eensch. Pour moi aussi la C3 Picasso.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Duel

Bericht door HondArd »

Ik ga voor de Meriva. De merken Citroën en Opel doen me allebei even veel, en dan is het makkelijk toegankelijk maken van de achterpassagiers (in mijn geval kleine kinderen) voor mij belangrijker dan hoe de auto er voor de rest uitziet, want deze auto's zijn vooral gemaakt voor de dagelijkse practische bruikbaarheid.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Duel

Bericht door Jurjen »

Meriva!
Plaats reactie