Het Grote Car Configurator Spel

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door Leeuw »

Ik wil deze, maar hem samenstellen lukt niet. Veel kleuren zijn nog niet beschikbaar in de configurator.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door Martin »

Ja dat ziet er toch wel fijn uit. Ik zat nog op de Sports tourer te puzzelen. Het mooiste is dan de Sport edition, maar die is net te duur. Kleur kom ik ook niet. Dacht eerst rood, maar dat lijkt precies een Douwe Egberts service wagen. :|
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door HondArd »

Zo duur als dat de Adam te maken is, zo "goedkoop" blijft de Karl ook al kleed je hem behoorlijk aan... ook al is er eigenlijk niet heel veel aan te kleden, 1 soort velgen, 1 motor en 1 soort binnenbekleding..... ben ik niet gewend van Opel. Die presteerden het ooit om een 1.0S naast een 1,2N in de Kadett te voeren (of een 1.2S naast een 1.3N), die qua vermogen niet op elkaar toegaven. Ook qua kleuren valt het een beetje vies tegen, ik bleef uiteindelijk steken bij Sparkling Blue (GW7) terwijl je bij de Adam zowat alle kleuren van de regenboog kan krijgen. Met drie deuren is het best goed mogelijk om jonge kinderen te vervoeren, maar 5 deuren maakt het nog net een tikje makkelijker.
Consumentenprijs € 13.245,00 (duurste versie, de Cosmo), Extra's € 2.055,00, Totaalprijs € 15.300,00. Ruim onder de €25k, maar meer dan genoeg voor een gezin met jonge kinderen. Kan ik er nog een mooie motor naast kopen 8-)
Afbeelding
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
TomSR
.
.
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 feb 2010, 23:19
Locatie: Haarlem

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door TomSR »

Als gezinsauto toch maar een Astra. Nieuw model, voldoende ruimte en voorzien van de belangrijkste comfortverhogende opties in Business uitvoering.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door Jurjen »

HondArd schreef:
Martin schreef:Een kind van 1 en een kind van 2, dat toch nog wel lukken? Ard?
Lukt best. Wel een beetje moeilijk maar dat ligt meer aan de 3 deuren dan aan het formaat auto. Pampers kan je eventueel in de voetenruimte voor de achterbank kwijt en een onderstel voor een duokinderwagen is in de regel ook niet zo volumineus meer tegenwoordig, mist je de juiste koopt.
Ik ben een paar dagen met zo'n Adam op pad geweest, maar 't is echt een klein ding! Bij normale zitpositie is er letterlijk centimeters tussen de voorstoel en achterbank, dus daar past weinig. De kofferbak past net een kratje bier in. Daarnaast behoorlijk oncomfortabel, maar wel een lekkere 1.0 turbo!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:Ik ben een paar dagen met zo'n Adam op pad geweest, maar 't is echt een klein ding!
Goh! Ik neem aan dat Martin hem vooral koos voor de leuk, maar een gezinsauto? Gaat hem niet worden!
Vive la France, Vive la Différence
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door Charger »

Opel Adam heb ik bij de dealer ook al eens in gezeten,maar ik ga zelf voor minimaal een auto uit het b-segment.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door ViveLaFrance »

Autowereld spreekt van de "allermooiste car configurator ooit". Dat kunnen we uiteraard niet negeren ;)

ASTON MARTIN DB11
Vive la France, Vive la Différence
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door Charger »

Ziet er inderdaad goed uit. :)
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door Leeuw »

Fraaie configurator hoor.
dit is hem:
Bijlagen
Screenshot 2016-09-13 at 20.22.14.png
Plaats reactie