Het Grote Car Configurator Spel

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door WizardOfOss »

Vervelende configurator, veel mogelijkheden waarbij lang niet altijd duidelijk is wat je nu precies krijgt, en veel dingen die ofwel alleen in combinatie met iets anders kunnen, ofwel bij een bepaald pakket helemaal niet. Maar goed, met onderstaande configuratie zou ik best kunnen leven: een 420i GC M-Sport in Estoril-blauw, prijskaartje €54.695:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Voor verdere details: mybmw.nl/z3b0m9n5
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door ViveLaFrance »

Ook twee versies gemaakt. Bij de 3 kies ik net als Ard voor de leuke GT. Niet om per sé te willen afwijken, ik zou hem opteren boven de sedan (jaja, we kennen het nu wel) en Touring (niet fraai meer).

320d xDrive GT met automaat, HUD, cruise control (niet standaard bij een auto van ruim 50k...) en aluminium omlijsting. Zonder typeaanduiding. Dit alles voor €54.758,-.
Afbeelding

Dan de 4-serie waar ik zonder twijfel voor de coupé ga. De Cabrio vind ik lelijk en de GC doet me niks. Gekke configurator, want als ik één keer op ‘Model Luxury’ klik wordt het twee keer op de factuur gezet. Of ik kijk verkeerd, maar onoverzichtelijk is het in elk geval.

420i Coupé Model Luxury met Executive-pakket, HUD, elektrisch dak, elektrische voorstoelen en neerklapbare achterbank. Zonder typeaanduiding. Dit alles voor €54.507,-.
Afbeelding

Leuk duo om te configureren, maar eens te meer het bewijs dat je Duitse auto's nooit met een budget dient aan te schaffen. Mijn 4-serie is significant luxer dan mijn basic 3 GT, maar wel goedkoper. Krijg ik de gebakken lucht er in speciale enveloppen bij? :clown:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
TomSR
.
.
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 feb 2010, 23:19
Locatie: Haarlem

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door TomSR »

Omdat er geen fijne, complete 6-cilinder in het budget past ga ik voor een sterke diesel. Vanzelfsprekend met automaat. Omdat er al genoeg grijze en zwarte BMW's zijn kies ik voor een rode, in de M-sport uitvoering.

Deze BMW 325d Sedan kost zoals hier gespecificeerd € 54.297,00.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door HondArd »

TomSR schreef:Omdat er geen fijne, complete 6-cilinder in het budget past ga ik voor een sterke diesel.....
Deze BMW 325d Sedan kost zoals hier gespecificeerd € 54.297,00.
Mooie versie, maar waarom dan wel genoegen nemen met een 4-pits diesel als je geen 4-pits benzine wil?
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
TomSR
.
.
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 feb 2010, 23:19
Locatie: Haarlem

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door TomSR »

HondArd schreef:
TomSR schreef:Omdat er geen fijne, complete 6-cilinder in het budget past ga ik voor een sterke diesel.....
Deze BMW 325d Sedan kost zoals hier gespecificeerd € 54.297,00.
Mooie versie, maar waarom dan wel genoegen nemen met een 4-pits diesel als je geen 4-pits benzine wil?
Principes, en 450Nm.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door ViveLaFrance »

Iemand ooit een rode 3 zien rijden?
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door HondArd »

Hier rijdt een rode E46 coupé rond. En in een paar dorpen verderop rijdt iemand met een rode M3 E30. Mijn schoonzus had ooit ook een (niet M3) E30.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door ViveLaFrance »

Mja, maar het blijft een zeldzaamheid. Zo zag ik laatst een rode Audi A6 en was gelijk in shock :o

De 3 van Tom ziet er goed uit :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door WizardOfOss »

In het begin zag ik die F30 eigenlijk opvallend vaak in rood of ook een vrij opvallend blauw (maar donkerder dan dat Estoril). Dat waren blijkbaar de durfals, nu is het merendeel in "veilige" kleuren. Op zich natuurlijk niet zo vreemd in de wetenschap dat je voor alles behalve zwart of wit direct flink in de buidel mag tasten...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Grote Car Configurator Spel

Bericht door Leeuw »

Dit keer zijn we een gezin met 2 kinderen van 1 en 2 jaar. Met moeite heb je 25K. gespaard voor een Opel, maar welke?

http://www.opel.nl/onze-modellen/overzi ... ellen.html
Plaats reactie