Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Bericht door HondArd »

Stel: je hebt net je rijbewijs gehaald en wil dolgraag een auto kopen. Welke gaat het worden en waarom?

Spelregels:
1) De bent op het moment dat je de opdracht krijgt net in het bezit van een auto-rijbewijs.
2) Je bent denkbeeldig nog maar 18-19 jaar, dus niet alleen jong van geest maar ook nog echt jong.
3) Je hebt een budget van €1500,--.
4) De prijs waarvoor deze auto te koop staat is maatgevend, dus een mogelijke korting die je kunt krijgen mag je niet van de €1500,-- af halen.
5) Auto moet op moment van posten in dit topic ook daadwerkelijk te koop staan, dus link plaatsen.
6) Je moet de auto op je eigen naam kunnen verzekeren, dus op naam van (één van) je ouders verzekeren mag niet. Je moet helemaal zelf je bonus/malus op gaan bouwen namelijk.
7) Auto moet op moment van aanschaf kunnen rijden, dus op dat moment geen technische gebreken die een mogelijke verkeersdeelname in de weg staan.
8) Auto moet een geldige APK hebben.

Verder moet je het helemaal zelf weten. Of je koopt vooral betrouwbaar, leuk, exclusief, of je bent bereid om zelf wat te doen mocht je bij gebruik wat ongemakjes tegenkomen. Zolang je maar aan bovenstaande criteria voldoet.

Als eerste is Leeuw aan de beurt, omdat hij er voor gezorgd heeft dat we nu weer een leuk autoforum hebben waar de normale autoliefhebber aan zijn trekken kan komen. We zetten geen deadline op de deelname, zo gauw je een volgende kandidaat hebt aangewezen mag deze zijn bijdrage leveren.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Bericht door Timo »

Leuk topicidee! Ik ben benieuwd wat er bij iedereen uit komt
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Bericht door Leeuw »

Leuk, ik ga er ook over denken.
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Bericht door weer een forummer »

Leuk idee Ard. En best wel een pittige opgave.

B.t.w. is er nog belangstelling om het overleden AVF spel: mooiste en lelijkste van een merk nieuw leven in te blazen. We waren gebleven bij de overleden merken.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Bericht door Leeuw »

weer een forummer schreef:B.t.w. is er nog belangstelling om het overleden AVF spel: mooiste en lelijkste van een merk nieuw leven in te blazen. We waren gebleven bij de overleden merken.
Wat mij betreft wel.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Bericht door Leeuw »

1) De bent op het moment dat je de opdracht krijgt net in het bezit van een auto-rijbewijs.
2) Je bent denkbeeldig nog maar 18-19 jaar, dus niet alleen jong van geest maar ook nog echt jong.
3) Je hebt een budget van €1500,--.
4) De prijs waarvoor deze auto te koop staat is maatgevend, dus een mogelijke korting die je kunt krijgen mag je niet van de €1500,-- af halen.
5) Auto moet op moment van posten in dit topic ook daadwerkelijk te koop staan, dus link plaatsen.
6) Je moet de auto op je eigen naam kunnen verzekeren, dus op naam van (één van) je ouders verzekeren mag niet. Je moet helemaal zelf je bonus/malus op gaan bouwen namelijk.
7) Auto moet op moment van aanschaf kunnen rijden, dus op dat moment geen technische gebreken die een mogelijke verkeersdeelname in de weg staan.
8) Auto moet een geldige APK hebben.
1)Yahoo, thank you Lord. Dat lessen, daar valt niet tegen op te werken als je nog naar school moet. Maar zaterdag en 2x per week in de avond vakken vullen heeft er voor gezorgt dat ik het gehaald heb, nee mijn ouders hebben erg weinig eraan betaald. Maar dat is niet erg.
2)Kut acne
3)Echt niet, dat is opgegaan aan lessen. Maar ik verkoop de puch en ik leen €1000,- van m'n pa.
4)hmm ik lul er wel een RS6 vloermat bij.
5)Ik ga voor deze VW Caddy
6)slik > € 63,42 per maand
7)check
8) check
En wat ga ik er mee doen. Ik ga lekker met vrienden op vakantie naar Renesse, Scharrendijke ofzo. en ga me daar zwaar vermaken met bier, zon en meisjes. Met m'n zojuist verworven zomerliefde ga ik het jaar daarop ook 2 weken naar Kroatie of Spanje. Alles gaat in de bak en karren maar. !!!!!!
http://www.freewebs.com/pase2005/VW%20Caddy.jpg
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Bericht door ViveLaFrance »

:lol: Geweldig! Ik kan het me helemaal indenken!
Vive la France, Vive la Différence
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Bericht door weer een forummer »

Geniale auto :lol: Toen ik 18 was moest ik nog 12 jaar wachten voordat ik mijn rijbewijs had. Wat heb ik geploeterd.
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Bericht door Joël D. »

Leuke auto. :)

Wie is de volgende?
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Doorgeeftopic: Wat wordt je eerste auto?

Bericht door WizardOfOss »

Geweldig karretje! Geloof het of niet, maar ooit wilde ik ook serieus zoiets als eerste autootje...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie