Meerijder/meeklusser gezocht

Vertel hier over je laatste reis of reisplannen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Meerijder/meeklusser gezocht

Bericht door HondArd »

Zoals jullie wel weten zijn wij sinds vorig jaar eigenaar van een vakantiehuisje vlak bij het schitterende meer van Lugano, maar nu begint het verhuurseizoen in april en voordat deze in de verhuur gaat moet er nog het één en ander aan geklust en klaargemaakt worden. Nu was het in eerste instantie de bedoeling dat we met het complete gezin die kant op zouden gaan, maar daar we dan vooral bezig zijn om de koters bezig te houden in plaats van te klussen leek ons dat niet zo handig. Oppas is voor ons niet makkelijk te regelen en dus zou mijn vrouw met de koters thuisblijven en zou ik alleen die kant op gaan. Echter: in mijn eentje een kilometer of 1000 rijden zie ik niet zo zitten want dan wordt het erg moeilijk om wakker te blijven. Dus toen dacht ik: wie van de AFO heeft zin om van 2 t/m 7 april met mij die kant op te gaan om mee te helpen en eventueel de omgeving goed op de gevoelige plaat vast te leggen? Voor vervoer wordt gezorgd (in de vorm van de altijd geweldige Verso 8-) ), en qua eten en drinken doe ik ook niet moeilijk. Overnachting is vanzelfsprekend in het huisje, en als alle noodzakelijke werkzaamheden gedaan zijn is er meer dan genoeg tijd om van de omgeving te genieten. Monza is bijvoorbeeld redelijk dichtbij.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Meerijder/meeklusser gezocht

Bericht door ViveLaFrance »

Leuk man! Ik wist het niet :o
Komend voorjaar krijg ik het erg druk, maar qua klussen had je aan mij sowieso niks gehad :lol:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Meerijder/meeklusser gezocht

Bericht door HondArd »

"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Meerijder/meeklusser gezocht

Bericht door #3 Micha »

Jammer dat ik school heb, niet dat je wat aan mij hebt met klussen, maar toch :P. En ik denk niet dat je er op zit te wachten met mij een week weg te gaan.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Meerijder/meeklusser gezocht

Bericht door Leeuw »

Leuk idee Ard, maar ik kom zelf al vakantiedagen te kort.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Meerijder/meeklusser gezocht

Bericht door Martin »

Ik zit helaas te onzeker wat werk betreft. Eerst maar eens zien hoe dat zich ontwikkelt voordat ik andere plannen kan maken.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Meerijder/meeklusser gezocht

Bericht door HondArd »

De plannen zijn nogal gewijzigd. De koters gaan naar mijn schoonzus en daarom rijdt mijn vrouw gezellig mee om te gaan klussen. Maar in plaats van op 2 april rijden we vrijdagnacht 1 april rond een uur of 2 al die kant op, blijven dan tot 5 april daar om te klussen en een beetje bij te komen. Alle spullen zijn al gehaald, de gereedschappen zijn verzameld en ik (we) heb(ben) er zin in 8-)
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Meerijder/meeklusser gezocht

Bericht door Leeuw »

veel plezier !
Plaats reactie