.Remco's Photoshop-portfolio
Re: .Remco's Photoshop-portfolio
Het zijn wel mooie shops, maar de E-klasse (sedan/coupé/estate) kan mij ook niet echt bekoren. Die hulpruitjes bij de coupé zijn eigenlijk ronduit zielig, dat was gewoon een stukje ontwerp-armoede.
"The closest to reality car that money can buy"
Het is meer een compromis tussen design en techniek.
-
- .
Wederom een paar nette shops Remco
Vive la France, Vive la Différence
- WizardOfOss
- .
- Contacteer:
Een compromis wat een merk als Mercedes nooit zou mogen maken.Joël D. schreef:Het is meer een compromis tussen design en techniek.
Hoe hadden ze het dan moeten oplossen?
OT: Zeer mooie shops Remco!
OT: Zeer mooie shops Remco!
Natuurlijk vind niet iedereen alle auto's mooi, maar om hem nou overal af te kraken vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Eigenlijk gewoon aandachttrekkerij.
Ik vind de E-klasse sedan niet mooi en dat zijn er denk ik velen.
Maar de E-klasse Coupé is in deze kleur en met deze velgen zeker een mooie auto!
Heel erg bedankt voor de complimenten!
Maar de E-klasse Coupé is in deze kleur en met deze velgen zeker een mooie auto!
Heel erg bedankt voor de complimenten!
Ik vind de sedan ook lelijk. De coupé, maar ook de estate is mooi.
En dan in het zwart, dat ziet er echt prachtig uit!
Grappig precies zo'n estate staat er bij ons in de straat.Joël D. schreef:Ik vind de sedan ook lelijk. De coupé, maar ook de estate is mooi.
- WizardOfOss
- .
- Contacteer:
Op een willekeurige manier die niet dergelijke desastreuze gevolgen voor het design zou hebben. Wat ik heb begrepen komt het puur door de plaats van de tankopening, hoe moelijk is het om die een paar centimeter te verplaatsen? Of voor mijn part hadden ze een of ander complex schuif/kantel-mechanisme voor die ruit bedacht. Je betaald genoeg voor zo'n auto, dan mag ie ook "af" zijn.Joël D. schreef:Hoe hadden ze het dan moeten oplossen?
Overal afkraken? Waar doe ik dat dan nog meer? Het gaat hier over de E, .Remco heeft van dat misbaksel iets moois weten te fabriceren, dat mag ik dan toch wel zo laten weten? Het is niet dat ik een hetze tegen de E aan het voeren ben of zo. Dat verdient ie ook niet, want hoe walgelijk ie ook is, er zijn nog genoeg lelijkere mormels.#3 Micha schreef:Natuurlijk vind niet iedereen alle auto's mooi, maar om hem nou overal af te kraken vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Eigenlijk gewoon aandachttrekkerij.