Martin's fotoalbum

Plaats hier je foto's, of je creatieve shops
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Martin's fotoalbum

Bericht door Martin »

Afbeelding
Bijlagen
IMG_20201115_100016c.jpg
IMG_20210227_120137b.jpg
IMG_20210227_130711c.jpg
IMG_20210605_153653c.jpg
IMG_20210605_153705b.jpg
Laatst gewijzigd door Martin op 19 jul 2021, 20:21, 3 keer totaal gewijzigd.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Martin's fotoalbum

Bericht door Leeuw »

nice, en met de beste wielen van MB
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Martin's fotoalbum

Bericht door HondArd »

Oh, die wieldoppen heb ik altijd geniaal gevonden. Vind het jammer dat het nooit navolging heeft gekregen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Martin's fotoalbum

Bericht door Martin »

Afbeelding
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Martin's fotoalbum

Bericht door HondArd »

Lijkt wel alsof deze foto op de korte Nürburgring genomen is. Tijdens de GP van Luxembourg van '98 zag ik de bolides vanaf ongeveer eenzelfde plek langskomen. Je ziet niet veel van de auto's op deze foto, maar het wekt wel de suggestie dat die auto daarachter op jacht is naar de voorligger.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Martin's fotoalbum

Bericht door Leeuw »

Wat is het? Formule 3000 op Nürburgring van afgelopen vrijdag?
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Martin's fotoalbum

Bericht door Martin »

Dit was de vrijdag training Formule 1 afgelopen vrijdag op het GP circuit Nürburgring en wel met de rug naar het paddock. Oftewel bocht 11. De voorste is Rosberg, de achterste Alonso.
Foto is gemaakt met een redelijk simpele Canon Powershot nogwat. Mijn oude Practica met grote lens zou dat beter doen. Het ging mij echter om een sfeerplaatje, dus heb er niet veel moeite voor gedaan.

Afbeelding

Ook nog een leuk conflictje op de baan tussen Schumacher en Alonso gezien. :lol:
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Martin's fotoalbum

Bericht door HondArd »

Ja, op die plek zat ik ook in '98. Wel grappig dat jij er nu ook zat. Je kon de wagens daar redelijk lang volgen terwijl ze op vrij hoge snelheid voorbij kwamen.

Maar over dat conflict, kun je me daar meer over vertellen? Wat ik wel weet van Schumacher is dat die wel eens tegen Alonso gezegd heeft dat ondanks dat hij nu in een zilveren wagen rijdt, het bij Ferrari nog steeds zijn jongens zijn waar Alonso nu voor rijdt.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Martin's fotoalbum

Bericht door Martin »

Vorig jaar bij de DTM training kon je overal komen en rondlopen, zelfs op de Mercedes tribune. Nu konden wij niet verder dan dit stukje, omdat de kaarten die wij bij deze kassa kochten, alleen hier geldig waren. Verder waren de kaarten 30 euro tegen 10 euro voor de DTM.
Tijdens de vrije trainingen rijden de auto's soms met verschillende snelheden. Schumacher reed iets langzamer op dit punt. Hij wilde Alonso er echter wel achter houden. Ook bij de chicane die daarop volgt. In bocht 15 stond Alonso helemaal dwars op de baan terwijl Schumacher nog aan de binnenzijde zat, zag ik op het beeldscherm. Of ze elkaar raakten, kon ik net niet helemaal zien, maar zou mij niet verbazen.
In het begin van de training hield Schumacher bij de chicane ook al een andere rijder achter zich. Die coureur verremde zich toen ook. Volgens mij eentje van Torro Rosso en anders van Force India.
Stap eens op de fiets
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Martin's fotoalbum

Bericht door weer een forummer »

Die eerste foto is zo mooi :thumbup: Lief ook dat poesje onder de auto.
Plaats reactie