Speakers

Een nieuw mobiel, of toffe console bespreek het hier
Plaats reactie
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Speakers

Bericht door AvdB »

Tsja, echt een gadget is het niet, maar het leek me de meest juiste plaats.

Ik ben fan van goed stereogeluid (bijv bij muziek), ondank dat heb ik een fijn surround sound-dinges van Harmann Kardon, prettig stukje techniek. Daaraan gekoppeld heb ik een setje kleine speakertjes, an sich geeft dat voldoende kwaliteit, maar ik mis hey geluid wat je uit die mooie houten zuilspeakers krijgt.

Nu was mijn idee het volgende, ik vervang 2 kleine frontspeakertje door 2 zuilspeakers. Krenterig als ik ben wil ik er geen honderden euro's aan uitgeven, en dus ben ik op marktplaats aan het rondkijken. Voor luttele bedragen zoals €100,- heb je 2 kekke JBL zuilen.....

Heeft er iemandenige nuttige tips als het om dit soort speakers gaat? Welke merken zijn goed, wat is ruk etc.

Het gaat me niet om high-end, maar gewoon het mooie volle geluid wat een houten zuilspeaker geeft.
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Speakers

Bericht door Martin »

Ik heb er geen ervaring mee. Had wel een collega die in het verleden speakers bouwde. Heb tegenwoordig wel zoiets van: "gewoon proberen". Is het niks, dan verkoop je ze ook weer via marktplaats. Meer dan die 100 euro kun je er niet op verliezen. Hoewel dat voor sommige mensen nog serieus geld is. Daar ben ik wel van bewust.
Stap eens op de fiets
Plaats reactie