Fietsen

Een nieuw mobiel, of toffe console bespreek het hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Fietsen

Bericht door Leeuw »

Ik heb een nieuwe Ride.... :yawn:
Nee, geen auto maar een gave fiets. Helaas geen detailopnamens, maar het is een toffe hybridefiets (nee, geen accu ofzo) dus een kruising tussen race en stadsfiets. Het is een Gazelle Ultmate Excelent, hij is mat-zwart, zeer gaaf plat frame (heeft wat weg van een chopper bezine-tank xxs) en een Carbon voorvork. Verder 27 versnellingen en erg goed Shimano rem, naaf en derailleur spul. Verder superlicht en geen verende shit als zadel en stuur, geen dynamo meer.

Afbeelding
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Fietsen

Bericht door #3 Micha »

Oké.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Fietsen

Bericht door WizardOfOss »

Leeuw schreef:een toffe hybridefiets (nee, geen accu ofzo) dus een kruising tussen race en stadsfiets.
Dat kan tegenwoordig dus wel, m'n moeder heeft een Giant Hybrid, die heeft dus wel een stel accu's en nota bene voorwielaandrijving!

Maar mooi fietsje!
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Fietsen

Bericht door HondArd »

Gaaf ding Tom! :thumbup:

Wij hebben sinds kort ook een nieuwe fiets, een Gazelle Montreux Limited 2010.
Afbeelding

Mijn vrouw had een nieuwe fiets nodig, en op mijn werk haalden ze het fietsenplan weer van stal. Dus wij een nieuw fietsje uitgezocht, en het is dit blitse dingetje geworden. RIjdt erg lekker, bijterige remmen en een 8 versnellingsnaaf. In de eerste kan je met gemak de Alp d'Huez op en in de hoogste met een noodgang weer eraf. Het stuur is eigenlijk wel lachen. Kan je een beetje in een jaren '60 Puch houding zetten (apehanger recht omhoog), en helemaal naar beneden geknikt kan ook. Die laatste houding fietst wel heel rot op lange afstanden, maar grappig is het wel. Verliching is erg fel en kan je zelfs nog in hoogte verstellen, en tijdens het fietsen voel je de dynamo niet tot nauwelijks kracht vragen.
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Fietsen

Bericht door weer een forummer »

Nette fiets Tom. Ik moet ook weer eens wat vaker op de fiets stappen.
Plaats reactie