Games

Een nieuw mobiel, of toffe console bespreek het hier
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Games

Bericht door nvdw »

Mijn laatste aankoop was Batman: Arkham City. Mooie voortzetting van Arkham Asylum, al vond ik die stiekem net wat leuker en beter.

Verder eigenlijk de verplichte Rockstar-kost in de vorm van Red Dead Redemption en L.A. Noire. Vooral die eerste vond ik een pracht om te spelen met een verhaal dat me van begin tot eind geboeid heeft.

En wat GT5 betreft: dat doe ik ook nog wel graag, maar ik ben heel jaloers op de Xdoosmensen, want de Forza-serie doet alles simpelweg veel beter.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Games

Bericht door Joël D. »

#3 Micha schreef:Ik zit te twijfelen of ik MW3 of BF3 moet kopen :(.
BF3. ;)
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Games

Bericht door nvdw »

Wat een stortvloed aan goeie games ineens! Assassin's Creed: Revelations is uit en die moet er vroeg of laat toch een keer gaan komen. Misschien eerst maar het vorige deel (Brotherhood) aanschaffen, dat heb ik alleen nog voor een klein deel op de Xdoos van mijn broer gespeeld.

De hele MW3 vs. BF3 discussie gaat een beetje langs me heen. Mijn broer heeft MW3 gekocht en daar ben ik even op het makkelijkste niveau door de singleplayer heen gerausd. Tsja het effectbejag loog er weer niet om en het verhaal was weer zo dun als een vloeitje maar daar koop je dat spel ook niet voor.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Games

Bericht door #3 Micha »

Ik ga wel MW3 kopen, maar vooral voor de multiplayer modus, niet voor singleplayer.
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Games

Bericht door Joël D. »

nvdw schreef:Wat een stortvloed aan goeie games ineens! Assassin's Creed: Revelations is uit en die moet er vroeg of laat toch een keer gaan komen. Misschien eerst maar het vorige deel (Brotherhood) aanschaffen, dat heb ik alleen nog voor een klein deel op de Xdoos van mijn broer gespeeld.
Zeker doen! Brotherhood is echt een geweldig spel. Beter dan II, daar had ik meer van verwacht.
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Games

Bericht door nvdw »

ZO. Even dit topic omhoogboemsen want ik heb wat te zeuren.

Ik zei al, ik ben jaloers op de Xdoosmensen omdat die met Forza 4 een veel beter (als in: leuker) spel hebben dan GT5 voor de PlayStation. En ik word alleen maar jaloerser als ik zie hoe beide games zich ontwikkelen in het stadium van de downloadable content om die hongere gamerts een beetje tevreden te houden.

Vorige maand kon ik vier auto's tegen betaling downloaden, waaronder WEER een variant van de overbekende Nissan GT-R en een facelift van de ook al bestaande Mini Cooper S R56, en kreeg ik de Toyota GT 86 gratis en voor nop. Twee maanden eerder was er nog wat DLC in de vorm van een pakket fictieve 'touring cars' op basis van reeds in het spel bestaande auto's. En Spa-Francorchamps.

Nee, dan Forza. Daar kun je elke maand (!) tien nieuwe auto's downloaden, telkens in een goeie mix van extreme racedingen, nieuwe sportwagens en ouwe brol. Omdat Forza precies doorheeft wat Gran Turismo nou zo leuk maakte: dat je tussen het serieuze werk door eens voor de gein een race reed met een Daihatsu Move of een heftig overhellende Volvo 240 Estate. Dat bewijst het januaripakket wel, met aan de ene kant de Pagani Huayra en Audi RS5 en aan de andere kant een Ford Pinto en de Dodge Omni in Shelby-trim. Hoe vet is dat.

De TopGear-content maakt als niets anders duidelijk dat Forza het beter heeft begrepen dan Gran Turismo. In die laatste krijg je Dunsfold, met niets anders dan een paar quasi-lollige evenementen en that's it. Forza geeft je het circuit met de Kia Cee'd erbij. Forza heeft Jeremy Clarkson. Forza heeft de TopGear-nonsensspelletjes zoals 'car football' als onzinvermaak in de game gestopt. Kijk, die snappen het.

Oh en Assassin's Creed Revelations viel me toch een beetje tegen. Heel veel extra spelelementen die werkelijk niets toevoegen en die ook volstrekt onnodig zijn om de game uit te spelen. En om heel eerlijk te zijn rende ik toch liever in Venetië en Firenze rond.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Games

Bericht door WizardOfOss »

Lang geleden dat ik een serieus racespel gespeeld heb...

Afgelopen weekend wel even Super Mario Kart op de Wii gespeeld, heeft niks met serieus racen te maken, maar wat heb je daarmee een lol...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Games

Bericht door WizardOfOss »

Altijd al eens door Pyongyang willen racen? Dat kan nu! Nou ja, virtueel dan. In opdracht van Koryo Tours heeft de Noord-Koreaanse game-studio (ja ja, die bestaan blijkbaar!) Nosotek een simpele racegame ontwikkeld. Het is een beetje old school (A2 Racer anyone?), maar spring in een Pyonghwa en rij onder het genot van een lekker muziekje een rondje langs een aantal van de bezienswaardigheden van Pyongyang. Kijk wel uit voor het drukke verkeer, en bovenal, maak de verkeersagentes niet boos...

Voor wie het zelf wil proberen: http://www.koryogroup.com/Pyongyang_racer/racer.html

Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Games

Bericht door WizardOfOss »

Na o.a. Mitsubishi, VW en BMW en in een wat verder verleden uiteraard ook al Mercedes en Citroën, komt nu ook Nissan met een model speciaal voor Gran Turismo: de Nissan Concept 2020 Vision Gran Turismo, of in het kort, Vision GT.

Afbeelding Afbeelding

http://i.imgur.com/nEx3NFG.jpg http://i.imgur.com/VdUQAUt.jpg

Enkele van z'n voorgangers:
http://i.imgur.com/v1RJArk.jpg http://i.imgur.com/L6pQSm6.jpg http://i.imgur.com/x7nMDUI.jpg http://i.imgur.com/0vBxkja.jpg Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Games

Bericht door HondArd »

Grappig stratencirquit in Pyongyang. Beetje een combinatie van een "normale" baan met gemaakte (snelle en langzame) bochten met het hoekige van Detroit en Phoenix (waar op een blauwe maandag ook eens de F1 heeft rondgereden).
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie