Mobieltjes

Een nieuw mobiel, of toffe console bespreek het hier
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Mobieltjes

Bericht door Leeuw »

Ik heb een nieuwe mobiel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Mobieltjes

Bericht door WizardOfOss »

Nice! Maareh, kan je er ook mee bellen? ;)

Kwam trouwens laatst op een Amerikaans forum nog een geinig filmpje tegen:

He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Mobieltjes

Bericht door Leeuw »

Haha geweldig :worshippy: en treffend. Pas was iemand helemaal weg van z'n Ipod en wilde nooit meer wat anders, toen vroeg ik waarom? Nou hij maakt keurige mapjes met m'n muziek, er zit 4Gb geheugen in en speelt al m'n muziek af...........
Nee tuurlijk, dat is idd een goede rede want de concurrentie is zover nog laaaaaang niet. Maar verder is het een erg aardige en verstandige collega.

Een andere collega (met i-phone) vertelde me dat HTC kut was, waarom dan vroeg ik: omdat collega x er niet mee kon werken was het antwoord. Ook deze collega is niet dom, maar..... :blont:
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Mobieltjes

Bericht door WizardOfOss »

Ach, het zal in basis best een goed product zijn, vast wel. Maar het is zo absurd overhyped. Zie ook laatst die introductie van de iPhone 4, wat eigenlijk niet meer is dan een broodnodige inhaalslag op de concurrentie. Maar hij wordt door de hele wereld ontvangen als het nieuwe wereldwonder.

Maar het mooiste moet dan nog komen, er is een technisch probleem: als je hem op een bepaalde manier vasthoudt (voor linkshandige bellers de meest logische manier) valt de ontvangst weg. Geen probleem volgens de eerste reactie van Apple, hou de telefoon gewoon niet vast, of koop een hoesje. En voor alle fanboys is daarmee het probleem opgelost. Voor de rest echter niet, dus een nieuwe reactie: het is slechts een foutje in de software, het bereik wordt verkeerd aangegeven. Dat ook de verbinding wegvalt, daar hoor je ze niet over. Maar hé, als zijne heiligheid Steve Jobs het zegt, dan is het toch per definitie waar? Het valt in ieder geval niet onder garantie, maar als oplossing kan je wel voor €29 een rubber rand kopen...

Mijn baas heeft er sinds enige tijd ook een, en is er op zich zeker happy mee. Even afgezien van het feit dat ie nu in een half jaar tijd al aan z'n derde defecte toestel zit. Maar het is wel een fijner toestal dan zijn vorige, een Nokia die hem gedurende zeker vijf jaar nooit in de steek heeft gelaten, en ook nu weer een betrouwbaar reservetoestel blijkt.

Nee, Apple zal op zich best goede producten maken. Maar het is vooral de briljante marketingmachine die ze zo boven de concurrentie laat uitstijgen. En de hele wereld trapt er keer op keer weer in.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Mobieltjes

Bericht door Jurjen »

Mn vriendin heeft hem ook. Reden dat het zo goed werkt is dat het werkelijk in ALLES op een iPhone lijkt. Bediening, menu's plekken van knopjes etc. Helaas zit er geen appstore op...

Ik vind het overigens lang niet zo fijn werken als het echte werk.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Mobieltjes

Bericht door ViveLaFrance »

iPhone, HTC, Samsung nogwat.......allemaal voedsel voor de immer onverzadigbare, conformistische consument.

Maar leuk modelletje Tom ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Mobieltjes

Bericht door Leeuw »

Jurjen schreef:Helaas zit er geen appstore op...
klopt, maar met zo'n 40.000 apps voor android moet er vast wel wat tussen zitten :ugeek:

Nee, de Iphone is echt een prima toestel met een erg goed touchscreen, maar al die (blinde) aanhangers :bonk: Is er nou echt geen apple gebruiker die kan toegeven dat het niet allemaal 100% is, overpriced, matig van bouwkwaliteit.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Mobieltjes

Bericht door Jurjen »

Doe ik toch al langer;)

Het ding kraakt en doet, crasht nogal eens (kan ook aan mijn jailbreak liggen) en de verbinding valt nogal eens weg. Overpriced vind ik overigens niet.

Zit er overigens een gratis sms app zoals whatsapp of ping op Androit? Dat zou een hoop schelen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Mobieltjes

Bericht door WizardOfOss »

Inderdaad. Het zijn niet de producten an sich waar ik me aan erger, integendeel. Het is puur die bijna religieuze aanbidding van alles wat Apple doet, of erger nog, van alles wat Steve Jobs zegt. Top Gear had ooit zo'n grap over een bord kots met BMW-logo, maar Apple is daarin nog oneindig veel erger. Ze zitten nu in de voor hun zeer gelukkige positie dat ze werkelijk alles tegen werkelijk elke prijs kunnen verkopen, miljoenen fanboys kopen het toch wel.
Laatst gewijzigd door WizardOfOss op 03 jul 2010, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Mobieltjes

Bericht door Jurjen »

WizardOfOss schreef:Inderdaad. Het zijn niet de producten an sich waar ik me aan erger, integendeel. Het is puur die bijna religieuze aanbidding van alles wat Apple doet, of erger nog, van alles wat Steve Jobs zegt. Top Gear had ooit zo'n grap over een bord kots met BMW-logo, maar Apple is daarin nog oneindig veel erger.
Inderdaad niet echt prettig. Krengen zijn gewoon veel te duur. Maar wat is het mooi spul ;) Dat mag OOK gezegd worden.
Plaats reactie