Mobieltjes

Een nieuw mobiel, of toffe console bespreek het hier
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Mobieltjes

Bericht door ViveLaFrance »

Zo zie je hoe het kan verschillen. Ik ken dan weer iets teveel vrienden die na een maand of twee de knoppen van hun Samsung zagen vallen. Gelukkig zijn knoppen zo goed als verleden tijd, maar ik vind bijvoorbeeld Nokia meer solide. Alleen jammer dat ik nooit jaren kan doen met zo'n ding :(
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Mobieltjes

Bericht door Leeuw »

nvdw schreef:
Leeuw schreef:HTC heeft een geweldige service
Heb je die HTC zelf gekocht en daar aangeboden of liep de reparatie via de telecomboer?
Beide, maar normaal gaat het via telecomboer. Ik had een beetje een apart geval, vandaar dat er beide staat.
ChrisRenault schreef:Zo zie je hoe het kan verschillen. Ik ken dan weer iets teveel vrienden die na een maand of twee de knoppen van hun Samsung zagen vallen. Gelukkig zijn knoppen zo goed als verleden tijd, maar ik vind bijvoorbeeld Nokia meer solide. Alleen jammer dat ik nooit jaren kan doen met zo'n ding :(
HTC heeft van veel van mijn collega's ook een slecht imago, dat had twee redenen toen de toestellen getest werden was er keuze uit een nokia, een iphone en HTC met het oudere windows mobile 6.5

Nokia was iedereen gewend dus was o.k.
Iphone was en is hip dus wilde iedereen.
De HTC werd getest met het slechte windows mobile 6.5 (niet te vergelijken met windows phone 7)
Bij deze mensen stond HTC gelijk aan slecht, terwijl enkel de software brak was.



Betreft Samsung en degelijkheid:
De samsungs van vroeger vond ik beter dan de huidige Galaxy lijn. De software is nu wel veel beter dan die oude dingen. Ik heb ook iets van 15 jaar geleden een Samsung 5050 dect huis-telefoon aangeschaft voor een heel hoog bedrag van 500gulden. Dat ding was niet kapot te krijgen en ik weet zeker dat ze nog bestaan
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Mobieltjes

Bericht door Leeuw »

Leeuw schreef:
nvdw schreef:
Leeuw schreef:HTC heeft een geweldige service
Heb je die HTC zelf gekocht en daar aangeboden of liep de reparatie via de telecomboer?
Beide, maar normaal gaat het via telecomboer. Ik had een beetje een apart geval, vandaar dat er beide staat.
ChrisRenault schreef:Zo zie je hoe het kan verschillen. Ik ken dan weer iets teveel vrienden die na een maand of twee de knoppen van hun Samsung zagen vallen. Gelukkig zijn knoppen zo goed als verleden tijd, maar ik vind bijvoorbeeld Nokia meer solide. Alleen jammer dat ik nooit jaren kan doen met zo'n ding :(
HTC heeft van veel van mijn collega's ook een slecht imago, dat had twee redenen toen de toestellen getest werden was er keuze uit een nokia, een iphone en HTC met het oudere windows mobile 6.5

Nokia was iedereen gewend dus was o.k.
Iphone was en is hip dus wilde iedereen.
De HTC werd getest met het slechte windows mobile 6.5 (niet te vergelijken met windows phone 7)
Bij deze mensen stond HTC gelijk aan slecht, terwijl enkel de software brak was.



Betreft Samsung en degelijkheid:
De samsungs van vroeger vond ik beter dan de huidige Galaxy lijn. De software is nu wel veel beter dan die oude dingen. Ik heb ook iets van 15 jaar geleden een Samsung 5050 dect huis-telefoon aangeschaft voor een heel hoog bedrag van 500gulden. Dat ding was niet kapot te krijgen en ik weet zeker dat ze nog bestaan
Chris,
ik zou gaan voor een Android van HTC (wel met een update naar android 4 ook wel i.c.s.)
een Nokia met windows phone 7.5
of een iphone 4(s)
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Mobieltjes

Bericht door ViveLaFrance »

Dank voor de tip :) iPhone wordt het sowieso niet :puh: Vind ik meer voor de die hard smartphone-gebruikers. Afgelopen zondag raadde een teamgenoot mij aan sowieso voor Android te kiezen, dat is het beste volgens hem. Tja :blont: Nokia Lumia heeft Windows Phone 7.5, is nog steeds kanshebber :yes:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Mobieltjes

Bericht door Jurjen »

Dingen die iemand je aanraden is altijd zo apart. Die persoon kent ook maar 1 kant van de medaille, en probeert ook zijn eigen aankoop te verdedigen.

Ik zou lekker iets met Windows Mobile nemen.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Mobieltjes

Bericht door ViveLaFrance »

Na tijdelijk een HTC (wat een kriegelding!) overgenomen te hebben, kreeg ik vandaag mijn gloednieuwe Sony Xperia U Black & Pure White met Google Android afgeleverd. Mooi toestel, prettig scherm en minder groot dan andere smartphones :) Het model is al een jaar op de markt, dus ik hoop dat eventuele kinderziektes eruit zijn. Man, wat een functies zitten erop :bonk: Ik ben de komende dagen wel zoet met uitvogelen :puh:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Mobieltjes

Bericht door Joël D. »

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik wil eigenlijk een Galaxy S2, maar die krengen worden alleen maar duurder ipv goedkoper. :lolno:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Mobieltjes

Bericht door ViveLaFrance »

Yep :bonk:
Ik heb een goede deal gesloten met KPN en betaal de komende 2 jaar gemiddeld 25 euro per maand :D Mag ook wel, ben al jaren klant.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Mobieltjes

Bericht door WizardOfOss »

Zit ik hier met een Wolfgang (Aldi)-telefoon en een abonnement van ik meen 6 euro in de maand...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Mobieltjes

Bericht door Martin »

en ik met m'n 11 jaar oude Siemens C55 en prepaid. Ik ben nu aan de vierde accu toe.
Stap eens op de fiets
Plaats reactie