Gadgets enzo

Een nieuw mobiel, of toffe console bespreek het hier
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Gadgets enzo

Bericht door WizardOfOss »

Jeuh, wat zijn jullie ineens kritisch. Of ben ik gewoon net even meer nerd dan jullie? Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Gadgets enzo

Bericht door weer een forummer »

WizardOfOss schreef:Het ultieme gadget:

Zo geestig! :D Vooral het stemmetje van de manslater. En eh... wat een lekkere chick zeg, die van "me never date you!!!" bedoel ik. :yummie:
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Gadgets enzo

Bericht door HondArd »

Bij dat gameboy badpak zitten de knopjes voor A en B verkeerd ;)
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Gadgets enzo

Bericht door weer een forummer »

R.I.P. Steve Jobs
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Gadgets enzo

Bericht door ViveLaFrance »

Uiteraard triest nieuws, maar de verafgoding op internet/tv vandaag was echt buiten proporties :bonk:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Gadgets enzo

Bericht door HondArd »

Hij was vooral marketingtechnisch een held in het figuurlijk een mes op je keel zetten om Apple producten te kopen. Vaak genoeg productpresentaties van hem gezien en dan raak je wel heel erg onder de indruk dat je zowat naar de winkel toe rent. Maar als je kritisch nadenkt dan vraag je jezelf af: heb ik het echt wel nodig en is het echt wel zo gemakkelijk als hij als hij het allemaal voorspiegelt? Beide vragen kan ik alleen maar met nee beantwoorden.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Gadgets enzo

Bericht door nvdw »

ChrisRenault schreef:de verafgoding op internet/tv vandaag was echt buiten proporties :bonk:
Nogal, vooral omdat de verering toch uiteindelijk om de iPhone c.s. draait en niet om Jobs zelf.

De kracht van Apple is dat je een product koopt waar je niet mee hoeft te zitten rotzooien. Het ideale product voor wie een computer gewoon een computer moet zijn, die er leuk uitziet en geen moeilijke dingen van jou als gebruiker vraagt. Zet dat maar eens tegenover een Windows Vista die op je allerlei zinloze prompts trakteert als je een programma wilt installeren.

Hoe mooi ik het ook vind, uiteindelijk ben ik geen Apple-mens. Ooit een iPod gehad maar ik kreeg echt de tandjes van die verplichte synchronisatie via iTunes.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Gadgets enzo

Bericht door Martin »

Het lijkt wel of het vooral de verslaggeving over de verering is die de verering creert. Als "journalisten" maar vaak genoeg schrijven dat er sprake is van vele aanhangers die geen realiteitszin hebben, ga je vanzelf denken dat daar werkelijk sprake van is. Zijn er naar verhouding meer mensen die intensiever met Apple bezig zijn dan fans van een bepaalde popartiest of Harry Potter, of een of ander computergame of een bepaalde voetbalcub of boer zoekt vrouw of "the voice of Holland" of....
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Gadgets enzo

Bericht door Leeuw »

Ik heb een grote hekel aan de producten maar vooral de verplichtingen die bij Apple producten zitten.
Apple wil is wet.

Disigntechnisch geweldig. En zonder apple was de smartphone nog steeds het kaliber Blackberry of Symbian S60, ook tablet krijgen vleugels sinds de Ipad.

Het was er allemaal al veel eerder dan waar apple mee kwam, alleen toen is het wel groot en beter geworden.


Het bewijs dat je met al het geld geen gezondheid kan kopen, R.i.p. Steve
Laatst gewijzigd door Leeuw op 21 nov 2011, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Gadgets enzo

Bericht door WizardOfOss »

Zo, de laatste dagen ook wat gadgets ingeslagen:

Afbeelding

Philips GoGear Connect 3 16GB, mediaplayer met Android, in feite een tegenhanger van de iPod Touch dus. Helaas niet met zo'n prachtig retina-scherm, maar goed, hij kost dan ook maar de helft, een geen noodzaak iTunes of een vergelijkbare gruwel te gebruiken. Iemand nog app-tips?

Daarnaast:
Afbeelding

Een 3,5" portable TV'tje met DVB-T tuner. Toegegeven, niet heel erg nuttig aangezien je er alleen Nederland 1, 2 en 3 plus de regionale omroepen mee kan ontvangen, de rest is gecodeerd, en geen sleuf voor een smartcard. Wel voor een geheugenkaartje met filmpjes overigens. Maar komt van de zomer op het werk vast van pas voor het EK of de OS.

Maar eerlijk is eerlijk, daar heb ik hem niet voor gekocht. Het had meer te maken met mijn intenties ooit (...) toch nog eens een Japanse modelbaan te maken, waarbij een groot videoscherm uiteraard niet mag ontbreken. En ach, voor 3 tientjes...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie