iPhone 4

Een nieuw mobiel, of toffe console bespreek het hier
Jorg
.
.
Berichten: 136
Lid geworden op: 11 feb 2010, 21:39
Contacteer:

Re: iPhone 4

Bericht door Jorg »

Dan valt het reuze mee ja, gelukkig maar. Iedergeval veel plezier met deze telefoon. 8-)
The Future Is One Legend Ahead
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: iPhone 4

Bericht door Jurjen »

WOHOOOO IPHONE 5.

Ik weet niet waarom, maar ik wil 'm hebben :silent:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: iPhone 4

Bericht door ViveLaFrance »

iPhone is de Golf onder de telefoons :twisted:
Ook nu weer weinig tot geen veranderingen, maar de mensen staan wederom rijen dik. De eerste jankende man heb ik al in beeld gezien, ik zeg 4 muren!
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: iPhone 4

Bericht door Leeuw »

ChrisRenault schreef:iPhone is de Golf onder de telefoons :twisted:
Ook nu weer weinig tot geen veranderingen, maar de mensen staan wederom rijen dik. De eerste jankende man heb ik al in beeld gezien, ik zeg 4 muren!
Haha die vergelijking had ik ook op een ander forum geplaatst, werd niet in dank afgenomen.

Nee, de Golf is vooruitstrevend en er zitten innovatieve dingen in, de Iphone 5 is dit allemaal niet.

Het is meer iets wat concurrentie ruim een jaar geleden hadden, maar dan met apple logo

Design is natuurlijk weer mooi strak, maar het ios is echt een ouderwets besturingssysteem, de eerste iphone was innovatief en heeft de telefoonmarkt wakker geschud, en daar teren ze nog op.

Maar het gaat heus wel weer goed verkopen.


Sorry Jurjen, niks persoonlijk maar ik snap alle ophef over de "nieuwste" iphone niet.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: iPhone 4

Bericht door Jurjen »

Ik zal de laatste zijn die zoiets persoonlijk neemt hoor. Ik snap die kritiek ook best.

Maar toch: Hebbbuh!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: iPhone 4

Bericht door Leeuw »

O.k. 8-)
Hij is ook mooi.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: iPhone 4

Bericht door ViveLaFrance »

Wel gigantisch groot :bonk: Jaren geleden hoorde je nog dat mobieltjes steeds kleiner zouden worden, maar net als Maurice de Hond vandaag heeft geleerd, er valt geen peil op te trekken.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: iPhone 4

Bericht door nvdw »

Leeuw schreef:Design is natuurlijk weer mooi strak, maar het ios is echt een ouderwets besturingssysteem, de eerste iphone was innovatief en heeft de telefoonmarkt wakker geschud, en daar teren ze nog op.
Het grote pluspunt (voor Apple) is dat de klantenbinding door iOs en alle aanhangsels (iTunes voornamelijk) veel groter is dan bij bijvoorbeeld Samsung, dat immers teert op Android, een besturingssysteem waar het zelf geen directe invloed op heeft. Reuters had daar een goed artikel over. De klantentrouw is bij Apple aanzienlijk groter, juist vanwege de beperkingen van iOs. De 'koppelverkoop' iPhone-iPad is daarom zeer groot. Samsung heeft die exclusiviteit niet.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: iPhone 4

Bericht door Leeuw »

nvdw schreef:
Leeuw schreef:Design is natuurlijk weer mooi strak, maar het ios is echt een ouderwets besturingssysteem, de eerste iphone was innovatief en heeft de telefoonmarkt wakker geschud, en daar teren ze nog op.
Het grote pluspunt (voor Apple) is dat de klantenbinding door iOs en alle aanhangsels (iTunes voornamelijk) veel groter is dan bij bijvoorbeeld Samsung, dat immers teert op Android, een besturingssysteem waar het zelf geen directe invloed op heeft. Reuters had daar een goed artikel over. De klantentrouw is bij Apple aanzienlijk groter, juist vanwege de beperkingen van iOs. De 'koppelverkoop' iPhone-iPad is daarom zeer groot. Samsung heeft die exclusiviteit niet.
Absoluut, Apple heeft het wat dat betreft goed voor mekaar, maar zolang het goed gaat niks aan de hand, maar ze zijn zo kwetsbaar op deze manier.
Samsung verkoopt momenteel een stuk meer telefoons dan Apple dat doet, en Samsung is niet de enige die Android verkoopt.

Wat mij vooral irriteert aan het apple verhaal, zijn de blinde followers -de isheep- ze praten na wat apple hun wil laten geloven, ze denken een high end toestel te krijgen maar dat is het gewoon niet.

Verder heeft apple bijv. een verdrag ondertekend (2007 meen ik) wat ze zelf hebben opgezet om 1 universele (laad/data)plug te gebruiken, wie dat niet zou gebruiken zou een boete krijgen. Het leuke is dus dat apple de enige is die deze plug niet gebruikt (micro-usb) en geen boete krijgt omdat ze een schlemiel verloopje leveren. De followers hebben ook al alles met dat stekkertje dus die hoor je niet klagen.

Verder is het besturingsysteem ouderwets en apple's wil is wet, browser keuze.... haha
mappenstructuur.... welnee
livetiles/widgets .... welnee dat introduceren we in 2015 als het nieuwste van het nieuwste
een fatsoenlijk woordenboek voor het typen, nee dit is zo slecht
Zichtbaar kleine of grote letters in toetsenbord.... nee

Zo kan ik nog een hele tijd doorgaan, maar het maakt niet echt uit, want apple gebruikers vinden het gebruikersvriendelijk en ze zullen het ook blijven gebruiken want aan een ander besturingsysteem kunnen ze niet wennen.

Apple fans zal je nooit horen toegeven dat hun systeem inmiddels achterhaald is en vol zit met "bugs"
terwijl Android en WP gebruikers realistischer zijn en wel de slechte dingen van "hun" systeem willen toegeven.


p.s. ik heb geen samsung :)
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: iPhone 4

Bericht door Jurjen »

Ik ben geen adept of iets dergelijks, maar ik merk helemaal geen bugs of andere zaken die ik in Androit wel vaak tegenkom. Want zo sterk als de liefde voor Apple is, ik merk vaak dat de haat nog sterker is. En dat verbaasd me enorm.

Laten we iedereen nou gewoon lekker laten gebruiken wat hij wil gebruiken. Het is maar elektronica zeg. Ik ben heel blij met mijn Apple set omdat het inderdaad fantastisch simpel samenwerkt en vol zit met mooie details. Vind je dat niets, dan gebruik je het niet en koop je wat anders.

Pffff
Plaats reactie