Bruingoed

Een nieuw mobiel, of toffe console bespreek het hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Bruingoed

Bericht door HondArd »

Vandaag binnen gekregen: de Panasonic DMR-EX 99V
Afbeelding

Een gecombineerde DVD/HD/VHS en SD recorder. Met andere woorden een echte duizendpoot waar ik mijn oude videobanden nog op af kan draaien en op DVD over kan zetten. En daar mijn videorecorders al een hele tijd geleden allebei de geest hebben gegeven vond ik dat ik het maar in één keer goed moest doen.

Pas geleden mijn 12,5 jarig jubileum bij mijn werkgever gehad, en toen mocht ik iets leuks uitzoeken. Dit is het dus geworden.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Bruingoed

Bericht door Leeuw »

Pana :worshippy:

Wat een maf ding, ik wist niet dat ze nog bestonden.


over nog bestonden gesproken. Vandaag is de productie minidisk-walkman van Sony gestopt. Ik dacht dat dit spul al 10 jaar niet te koop meer was.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Bruingoed

Bericht door HondArd »

Officiëel is die apparaat niet in Nederland te krijgen want Panasonic.nl hult zich in stilzwijgen wat dit apparaat betreft. In Duitsland en de UK wordt het apparaat wel standaard geleverd en daar is hij erg in trek overigens. Maar via kieskeurig.nl was dit apparaat wel te selecteren (zo kwam ik er achter dat je zowel HD, DVD alsook VHS in één apparaat kon stoppen) en er kwamen zo een paar webshops naar boven. Wel een erg rare gewaarwording hoor. Gisteren hebben we hem besteld en hij moest ergens vanuit het midden van Duitsland komen. Maar vanmorgen werd hij al afgeleverd (bij de buren, want wij waren niet thuis). Een Nederlandse handleiding zit er overigens niet bij, maar met Engels heb ik niet veel moeite, en veel kan ik al zoekende op het apparaat zelf al achterhalen. Overigens levert Toshiba ook zo'n combi-apparaat, maar die heeft een veel kleinere harddisk. En met Panasonic heb ik hele goede ervaringen, dus vandaar dat het dit apparaat werd.

Goh, dan heeft de MD het nog lang volgehouden. Ik wist ook niet beter of ik dacht dat MD al veel eerder het loodje had gelegd. Zowel DCC alsook MD kwamen gelijktijdig op de markt in 1992, maar DCC legde al in 1996 het loodje.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie