Kleine wasjes, grote wasjes.

Een nieuw mobiel, of toffe console bespreek het hier
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Kleine wasjes, grote wasjes.

Bericht door HondArd »

Het bezit van een eigen wasmachine is voor mij een teken van echte zelfstandigheid. Toen mijn ex en ik uit elkaar gingen nam ze meteen de wasmachine mee, en dat was voor mij een aanslag op mijn zelfstandigheid. Na een half jaar kreeg ik hem weer terug, maar oh wat duurde dat halve jaar toch lang.
En daarnaast hebben wij geen wasmachine als excuus nodig om regelmatig bij mijn ouders langs te gaan, daar hebben we nu onze koters voor als die oppas nodig hebben.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Kleine wasjes, grote wasjes.

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:En daarnaast hebben wij geen wasmachine als excuus nodig om regelmatig bij mijn ouders langs te gaan, daar hebben we nu onze koters voor als die oppas nodig hebben.
Waar zouden jouw ouders liever mee opgezadeld worden, als ze het heel eerlijk zouden moeten zeggen: kinderen (zijn hinderen) of de vuile was?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Kleine wasjes, grote wasjes.

Bericht door HondArd »

WizardOfOss schreef:
HondArd schreef:En daarnaast hebben wij geen wasmachine als excuus nodig om regelmatig bij mijn ouders langs te gaan, daar hebben we nu onze koters voor als die oppas nodig hebben.
Waar zouden jouw ouders liever mee opgezadeld worden, als ze het heel eerlijk zouden moeten zeggen: kinderen (zijn hinderen) of de vuile was?
Toch de kinderen. Ze hebben zo hun kuren, die drie, maar mijn ouders zijn er dol op. Echt waar.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Kleine wasjes, grote wasjes.

Bericht door Timo »

WizardOfOss schreef:Ik weet een ding van mijn wasmachine, en dat is dat ie nog steeds bij m'n moeder staat. Zo ben ik tenminste genoodzaakt met enige regelmaat bij m'n ouders langs te gaan.
Hahah, herkenbaar. Ik zou veel te weinig bij m'n ouders langskomen als ik mijn was niet daar moest doen.
Plaats reactie