Offtopic der Offtopics

Wat je nergens anders kwijt kan
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door weer een forummer »

HondArd schreef:Eigen website? Bert's Wondere Wereld van de Auto Brochure's of iets dergelijks?
Zoiets ja 8-)
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door HondArd »

Ik ben benieuwd :thumbup:
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door weer een forummer »

Als ik wat verder ben, zal ik een linkje plaatsen.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Leeuw »

Ik ben ook erg benieuwd Bert.

Als ik weer terug ben van vakantie ga ik verder met het 2e deel van de site. Frontpage en integratie met forum zodat er hopelijk wat nieuwe leden bij komen.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door HondArd »

Het is op zich wel jammer van al die gestrande reizigers en dergelijke, maar eigenlijk is het gewoon niet meer dan eerlijk dat ook de vliegtuigen eens aan de grond moeten blijven. De auto's staan al vaak zat stil, en met een oliecrisis worden er als eerste autoloze zondagen afgekondigd. Maar de vliegtuigen mogen gewoon blijven vliegen. En dat het stilstaan van de vliegtuigen schadelijk is voor de economie kan ook naar het rijk der fabelen, want als auto's stil moeten blijven staan is dat ook net zo schadelijk voor de economie. Maar een auto is ook een beetje plezier en plezier mogen we schijnbaar niet meer hebben. Bij een smog-"alarm" mogen we rond bepaalde steden ook maar 80 in plaats van 100 of 120.
Na de aanslagen van 11 september 2001 toen het luchtruim rond New York ook een tijdje op slot zat had dat aantoonbaar positieve gevolgen voor de gemiddelde temperatuur voor die stad, en dat lag echt aan het vliegverkeer wat toen stillag. Dus in Europa zal iets vergelijkbaars ook opgetreden zijn.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Leeuw »

Tja het is op zich niet zo erg, alleen weet je bij autorijden dat de kans op een file ontstaat. je hebt dan hooguit enkele uren vertraging. Enkele uren vertraging heb je ook vaak genoeg bij vliegverkeer, daar hoor je nooit iemand over. Dit is wel even wat anders, maar iedereen incl. maatschappijen en luchthavens zijn even wakker geschud. Wat een ander groot verschil is tov auto is dat er geen normaal alternatief is, natuurlijk geen probleem als je zo'n 1000km moet reizen, maar als er bijv. een familielid op sterven ligt 12.000km verderop is het nogal wat. Het is niet anders, en niemand heeft schuld.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Jurjen »

Ard, je onderschat de waarde van het vliegverkeer echt enorm!
Gebruikersavatar
Scandinavian
.
.
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 mar 2010, 17:27
Locatie: Almere

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Scandinavian »

Even fors off-topic, maar wél autogerelateerd:

Afgelopen maandag stonden er foto's in de krant van de begrafenis van de president van Polen en zijn echtgenote. Hebben jullie gezien, wat ze daar als 'staatslijkauto' gebruiken??

Een heuse Maserati Quattroporte, verbouwd tot hearse!

De foto stond maandagochtend op de voorpagina van de Volkskrant: wellicht dat iemand die nog digitaal kan traceren.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Jurjen »

Hiero!

http://www.autoblog.nl/archive/2010/04/ ... t-in-stijl

Ontopic: Vandaag in een Focus RS gereden, binnenkort verslagje!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door ViveLaFrance »

Ja, zag er zeer stijlvol uit :yes:
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie