Algemeen frustratie-draadje...

Wat je nergens anders kwijt kan
HondArd
.
.

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door HondArd » 06 jan 2020, 03:44

Namens mij ook de beste wensen, kan nog net.

En de ANWB begint bij mij ook steeds ongeloofwaardiger te worden. Ze lopen in mijn ogen blind achter de alles elektrisch lobby aan terwijl de andere duurzame alternatieven (waterstof en de 3e generatie hernieuwbare brandstoffen) niet/nauwelijks aan bod komen. En wat me ook opvalt: de pechtgevallen in de ANWB reclames zijn veelal vrij jonge auto's van bepaalde merken behalve VW's. Recent een SAAB zien langskomen en een paar jaar terug een Accord Tourer (welke laatste nou net als extreem betrouwbaar bekend stond). Als er al een VW langskomt is het of een Kever of een T2, ja, dat zijn echt oldtimers dus daar kan je het van verwachten. Die reclames zouden een stuk geloofwaardiger zijn als er pechgevallen in voorkomen die veel vaker rondrijden en dan kom je al snel uit bij het beroemde merk uit Wolfsburg.

Verder frustratie punt: de term stikstofuitstoot. Ik als laborant krijg daar jeuk van op de verkeerde plekken. Stikstof wordt niet uitgestoten, stikstof maakt al sinds jaar en dag voor ongeveer 70% deel uit van onze atmosfeer. Daar waar het probleem ligt zijn de stikstofVERBINDINGEN, namelijk Ammonia, Nitraat en Nitriet. Als de veestapel verantwoordelijk is voor stikstofuitstoot, dan komt er uit de uitlaten van mijn auto en motor zuurstof.
"The closest to reality car that money can buy"

Martin
.
.

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door Martin » 08 jan 2020, 06:37

Hier ook nog de beste wensen voor 2020.

Saab vond ik juist weer logisch, omdat dat merk niet meer bestaat. Dan is het geen negatieve reclame.
Stap eens op de fiets

Plaats reactie