Afwezig (voor langere tijd?)

Wat je nergens anders kwijt kan
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door Jurjen »

Over twee week zit ik 4 dagen in Parijs. Heeft iemand een idee voor een fatsoenlijke parkeergarage voor 4 dagen?
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door WizardOfOss »

De laatste keer dat ik in Parijs was hebben we de auto onder de Tour Montparnasse gezet, maar geen idee meer wat dat gekost heeft. Warschijnlijk voor 4 dagen net zoveel als een stel retourtjes Thalys...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door HondArd »

Parijs is een stad die je met de auto echt moet mijden. Het is daar een gekkenhuis want ze hebben er de grootste lol in om met de auto zonder reden van A naar B te rijden waardoor je er met een gerichte bestemming echt niet doorkomt. En ik weet niet of je met een auto daar naartoe wil die op LPG rijdt, maar een parkeergarage kom je dan gewoon niet in. Thalys lijkt mij dan een veel betere oplossing, en de rest daar gewoon met het OV doen.
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door weer een forummer »

HondArd schreef:Thalys lijkt mij dan een veel betere oplossing, en de rest daar gewoon met het OV doen.
Lijkt mij ook de beste optie.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:Parijs is een stad die je met de auto echt moet mijden.
Dat inderdaad ook. Een goeie vriend van me krijg je echt niet snel gek, die vond het heerlijk om door steden als New York, RIga of Rome te rijden. Alleen in Parijs (waar we per ongeluk een verkeerde afrit van de Périphérique namen en zo midden in het noordelijke deel van het stadscentrum uitkwamen) zat hij totaal nerveus achter het stuur te zweten...

Wat we wel eerder eens gedaan hebben: een goedkoop hotel met gratis parkeergelegenheid in Marne-la-Vallée, mooi tussen de stad en Disney in, en met de RER op loopafstand. Maar als je echt 4 dagen in de stad zelf gaat zitten is dat ook niet echt praktisch.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door Jurjen »

HondArd schreef:Parijs is een stad die je met de auto echt moet mijden. Het is daar een gekkenhuis want ze hebben er de grootste lol in om met de auto zonder reden van A naar B te rijden waardoor je er met een gerichte bestemming echt niet doorkomt. En ik weet niet of je met een auto daar naartoe wil die op LPG rijdt, maar een parkeergarage kom je dan gewoon niet in. Thalys lijkt mij dan een veel betere oplossing, en de rest daar gewoon met het OV doen.
Deze zomer 3 dagen in Parijs rondgereden, geen problemen. We gaan met 4 man, en vergis je niet in de kosten voor de Thalys. Dat hebben we zeker doorgerekend. Gewoon even een hotel met parkeergarage zoeken dus.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door Leeuw »

Jurjen schreef:Over twee week zit ik 4 dagen in Parijs. Heeft iemand een idee voor een fatsoenlijke parkeergarage voor 4 dagen?
Als je met een Ferrari, Zonda of Ford Gt gaat weet ik er nog wel één. 8-)
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door WizardOfOss »

:lol:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door HondArd »

Jurjen schreef:Deze zomer 3 dagen in Parijs rondgereden, geen problemen. We gaan met 4 man, en vergis je niet in de kosten voor de Thalys. Dat hebben we zeker doorgerekend. Gewoon even een hotel met parkeergarage zoeken dus.
Met vier man wordt het qua kosten inderdaad iets anders, en als je er zelf goede ervaringen mee hebt dan hou ik je niet tegen. Hou echter wel rekening met het anti-LPG beleid in de Franse parkeergarages, mits je een auto op LPG meeneemt trouwens.

Dat Top Gear item :lol:
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door Jurjen »

Leeuw schreef:
Jurjen schreef:Over twee week zit ik 4 dagen in Parijs. Heeft iemand een idee voor een fatsoenlijke parkeergarage voor 4 dagen?
Als je met een Ferrari, Zonda of Ford Gt gaat weet ik er nog wel één. 8-)
Ik ga speciaal niet met de Alfa maar met de Focus. Parkeergarage is geregeld bij het ene hotel, nu voor mezelf en aanhang nog even een hotel zien te regelen.
Plaats reactie