Afwezig (voor langere tijd?)

Wat je nergens anders kwijt kan
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door ViveLaFrance »

Fijne vakantie! :D
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door HondArd »

Leeuw schreef:Have fun Ard, ongebruikelijke locatie. Het zal niet hetzelfde zijn, maar Bulgarije vond ik heel bijzonder. Af en toe wel erg uitdagend in de breedste zin.
Wat is jullie plan?
We gaan naar zowat alle uithoeken van het land met veel verschillende hotels. Uitstapjes naar Kosovo en Macedonië staan ook nog op de planning. Hebben er nu al zin in.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door WizardOfOss »

Goede reis!
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door HondArd »

Tot nu toe bevalt de vacantie meer dan uitstekend. Erg mooi maar vooral erg veelzijdig land wat de potentie heeft om toeristisch groter te worden Aparte cultuur met vooral een erg aparte taal. Van de ene kant ervaar je heel goed dat het land in ontwikkeling is maar sommige dingen hebben ze al goed op voor elkaar. Wat vooral opvalt is dat ze van onderhoud niet veel kaas hebben gegeten, in elk hotel tot nu toe ben ik wel wat missers tegen gekomen, of het nou oud of nieuw is. Tirana, Shkoder en Valbone hebben we al gehad, nu zitten we in Durres vlak bij het strand. Temperatuur is eerder boven de 30 dan daar onder. Voorlopig vermaken we ons hier wel.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door ViveLaFrance »

Zo de auto is al grotendeels ingepakt en de navigatie kan ingesteld worden. Morgenmiddag vertrekken we voor een trip door Denemarken: Kolding-Odense-Kopenhagen-Roskilde-Horsens-Aalborg-Esbjerg.

8-) :wave:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door Jurjen »

ViveLaFrance schreef:Zo de auto is al grotendeels ingepakt en de navigatie kan ingesteld worden. Morgenmiddag vertrekken we voor een trip door Denemarken: Kolding-Odense-Kopenhagen-Roskilde-Horsens-Aalborg-Esbjerg.

8-) :wave:
Zo, dat is toch al gauw een hele dag rijden!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door ViveLaFrance »

Inmiddels onze laatste dag in Horsens :) Roskilde was prachtig! Op de mountainbike door het bos en lange wandeltochten gemaakt. Kopenhagen is met stip onze favoriete hoofdstad :thumbup: Nog een bootje gehuurd, was erg leuk en gezellig!
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door Jurjen »

Mooi gebied daar he! Ik ga over 2 weken ook weer een weekend daarheen, maar reis wel door naar Zweden om daar de natuur in te duiken.

Over afwezig voor langere tijd: Ik vertrek binnenkort om een half jaar in Londen te gaan werken, dus ben weer een flinke tijd niet in NL. Dus nu zit ik weer met een 206 GTI die net klaar is :lol:
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door HondArd »

Ga je de Brexit in goede banen leiden Jurjen? ;)

Kopenhagen is echt heel gaaf, ik was daar 3 jaar geleden met mijn gezin en de kinderen hebben het nog steeds over die toren met dat pad naar boven. Aanleiding om Denemarken te bezoeken was trouwens Legoland, tot mijn vrouw voorstelde om dan meteen Kopenhagen van ons Europese hoofdstedenlijstje te schrappen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Afwezig (voor langere tijd?)

Bericht door Jurjen »

Het is er wel wat aan gerelateerd.

Volgend weekend ga ik ook weer naar Kopenhagen voor een uurtje, en dan door naar Zweden voor een weekend in de Zweedse natuur. :oranje:
Plaats reactie