vraagje

Wat je nergens anders kwijt kan
Plaats reactie
ASauto
.
.
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2014, 09:51

vraagje

Bericht door ASauto »

Goedemorgen!!

Voor mijn opleiding ben ik bezig met een onderzoek naar het gebruik van autoaccessoires.
Hiervoor neem ik een enquête af onder auto-gebruikers om zo informatie te krijgen voor mijn opdracht.

Zouden jullie deze enquête in willen vullen? Het invullen duurt maximaal 10 minuten.

www.thesistools.com/consumentengebruik-autoaccessoires

Het is volledig anoniem, als je aan het einde van de enquête je email-adres invult maak je kans op € 50 autoaccessoires!

Bedankt alvast!!

groet arjan
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: vraagje

Bericht door Jurjen »

Vraag 9. Beschikbaarheid. Uiteraard is dat belangrijk, anders kan ik het product immers niet kopen?
Uitgebreid assortiment: het gaat toch om de aankoopredenen van een product, hoezo zou assortiment me dan uitmaken?

Overigens is je definitie van 'accessoire' veel te vaag. Een geupgrade onderstel, motorchip of andere upgrades zijn niet per se noodzakelijk voor het rijden van de auto maar toch koop ik ze.

Anyway, succes!
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: vraagje

Bericht door AvdB »

Beetje vage vragenlijst. Ben na een tijdje afgehaakt...

Vooral een vraag als "Er bestaan meer dan 1500 verschillende autoaccessoires.wist u dat?" vind ik opmerkelijk.

Arjan, wat verwacht je te weten te komen met bovenstaande vraag?
Do epic shit, how hard can that be??
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: vraagje

Bericht door ViveLaFrance »

Met alle respect (dan weet je dat er een belediging gaat komen), maar het komt amateuristisch over. Een onderzoek waarbij iemand bij bepaalde niet-demografische vragen 'ja' of 'nee' kan antwoorden, ze bestaan nog...
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: vraagje

Bericht door WizardOfOss »

Ook snel even gekeken, maar inderdaad niet de meest handige vraagstelling.

Waar ik echter wel benieuwd naar ben: ik kom dergelijke enquêtes over allerhande onderwerpen zeer regelmatig op fora tegen, waarbij ik veelal de meest belachelijke vragen of mogelijke antwoorden zie. Blijkbaar is dit tegenwoordig een vast onderdeel van het hedendaagse onderwijs? Aangezien ze dit in "mijn tijd" (toen het hele internet sowieso nog in de kinderschoenen stond) nog niet hadden zou ik toch wel eens willen weten waar al die enquêtes nu precies voor dienen?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: vraagje

Bericht door HondArd »

Het is een beetje afhankelijk van de (middelbare) school Wizard of je werd/wordt doodgegooid met enquetes. Ik zat (eind jaren '80) op een hele andere HAVO dan mijn broer en in mijn lesprogramma stond helemaal niet dat ik (al dan niet met iemand anders) een enquete op moest stellen. Mijn broer echter wel, en daar een meisje wat in dezelfde vereniging als ik en mijn broer zat ook op dezelfde school zat kreeg ik ook via haar een enquete voor de kiezen. En daar internet in die tijd meer een hobbyistisch universiteitsprivilege was waren die enquetes nog gewoon op papier, dus snel voor het begin van de repetitie nog even invullen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: vraagje

Bericht door Timo »

Vraag 19 t/m 25 vind ik wel geweldig. "Bij welke winkel zou u bovenstaand accesoire kopen?" Ik heb bij allemaal "Nergens" ingevuld omdat ik het al in bezit heb/niet nodig heb/onvoorstelbaar lelijk vind.

Vreemde vraagstellingen inderdaad en ik ben ook heel benieuwd wat je uit deze enquete hoopt te halen.
Plaats reactie