Lekkere koppies van moppies * NSFW *

Wat je nergens anders kwijt kan
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Lekkere koppies van moppies * NSFW *

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Ik vraag me dan toch wel af wat voor smaak je moet hebben om die Serena Williams als "lekker" te beschouwen. Ze kan goed tennissen (één van de weinigen waarvan ik ook echt weet dat ze dat kan), maar allemensen, wat een griezel...
HA! :lol: Brengt me terug naar een familiedag bij mijn wijlen opa en oma. Mijn oom deed de TV aan om sport te kijken en zag Serena Williams in beeld waarop hij in het bijzijn van iedereen, inclusief zijn vrouw, sprak: "Kijk, die zou ik nog wel eens willen pakken".

Ik vind haar ook niet mooi, één brok spier :o Venus oogt dan vrouwelijker. Al zal elke Antilliaan, excuus voor het stereotype, mij tegenspreken :clown:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Lekkere koppies van moppies * NSFW *

Bericht door WizardOfOss »

Ach, ook wat stevigere vrouwen kunnen best mooi zijn, maar Serena heeft een bovenlijf dat me eerder aan vrouwelijke bodybuilders doet denken, terwijl het onderlijf bij alle oefeningen totaal lijkt te zijn vergeten. Het zal haar vast bij haar spel helpen, maar ik kan het onmogelijk mooi vinden.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Lekkere koppies van moppies * NSFW *

Bericht door ViveLaFrance »

Serena heeft eens in een sportblad gestaan met halfnaakte foto's. Geloof mij, ook haar billen zijn behoorlijk gespierd ;) Zij heeft gewoon van nature een stevige lichaamsbouw ten opzichte van zus Venus.
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie