Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Wat je nergens anders kwijt kan
IBLStudent
.
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mei 2015, 12:33

Re: Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Bericht door IBLStudent »

Jurjen schreef:
ViveLaFrance schreef:
Jurjen schreef:Overigens is het wel zo fijn als je hogescholen niet als universiteit omschrijft. ;)
Kun je hem niet kwalijk nemen, want dat doen bepaalde hogescholen de afgelopen jaren zelf :puh:

University of Applied Sciences gebruiken ze. Gelukkig komt er binnenkort regelgeving die dit soort naamgeving gaat verbieden. Certificaat uitreikende instituten mogen dan geen (variant op) universiteit meer gebruiken als ze dat niet zijn. Eindelijk de terugkeer van de Hogescholen.

Overigens zijn alle tips goedbedoeld hoor. Ik neem aan dat je hier niet kwam om weer je research skills course opnieuw te krijgen ;)
Van die regelgeving wist ik niet af, ben benieuwd of het wat gaat veranderen.

En ik waardeer je feedback, kan het altijd gebruiken. Zoals ik al zei feedback is altijd welkom. De volgende keer zal ik waarschijnlijk beter het doel omschrijven van de enquête i.p.v. het gehele onderzoek :yes:
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Bericht door Jurjen »

IBLStudent
.
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mei 2015, 12:33

Re: Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Bericht door IBLStudent »

Dan vraag ik me nu toch af of er op mijn diploma Hogeschool van Arnhem en Nijmegen komt te staan (er van uit gaande dat ik die ooit krijg). University of Applied Sciences had ook leuk gestaan :o
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Bericht door WizardOfOss »

Je wil als iemand die echt een vak heeft geleerd toch niet de indruk wekken dat je op een universiteit hebt lopen lanterfanten? :clown:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
IBLStudent
.
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mei 2015, 12:33

Re: Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Bericht door IBLStudent »

WizardOfOss schreef:Je wil als iemand die echt een vak heeft geleerd toch niet de indruk wekken dat je op een universiteit hebt lopen lanterfanten? :clown:
:lol:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Bericht door ViveLaFrance »

IBLStudent schreef:Ik vraag mensen mee te willen doen en dan verwacht ik ook wel dat ze een paar minuten de tijd kunnen nemen :D
Snap ik, zo dacht ik tijdens mijn studiecarrière ook regelmatig, maar de praktijk bleek anders te zijn. En wij gaven zelfs behoorlijke geldbedragen voor onderzoeken van een kwartier. Vandaar een, zoals Jurjen al zei, goedbedoelde tip ;)
Begrijpelijke actie van de minister, maar kan ze dit soort randzaken niet delegeren aan Dekker? Zij kan zich beter richten op kwaliteit van het onderwijs, want daarin schiet ze mijns inziens tekort.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Bericht door Jurjen »

WizardOfOss schreef:Je wil als iemand die echt een vak heeft geleerd toch niet de indruk wekken dat je op een universiteit hebt lopen lanterfanten? :clown:
Pff, cursisten... :angel:
IBLStudent
.
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mei 2015, 12:33

Re: Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Bericht door IBLStudent »

Edit: de enquête is inmiddels weer online. Mocht je hem in willen vullen graag. Ik blijf uiteraard beschikbaar voor vragen/opmerkingen!
Plaats reactie