Waarop stemde jij?

Wat je nergens anders kwijt kan

Waarop stemde jij?

VVD
1
13%
CDA
0
Geen stemmen
PVDA
2
25%
Groenlinks
2
25%
PVV
0
Geen stemmen
SP
0
Geen stemmen
D66
1
13%
SGP/christenunie
0
Geen stemmen
Lokale partij
2
25%
TON
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 8

Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Waarop stemde jij?

Bericht door Jurjen »

Ik heb net gestemd op Sabine Koebrugge (oud-bestuur JOVD) en nu nummer 4 op de lijst van de VVD Groningen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door HondArd »

Ik heb in eerste instantie mijn gevoel laten spreken, en vervolgens heb ik op Stemwijzer Etten-leur gekeken of mijn gevoel klopte met wat ik belangrijk vind. Dit bleek overeen te komen en daarom dat ik mijn stem voor de derde maal aan dezelfde locale partij (OEL) heb gegeven. Daarnaast is de persoon waar ik op gestemd heb iemand bij mij uit de buurt waar ik regelmatig contact mee spreek, en niet zomaar iemand die roept "dat hij/zij bij mij uit de buurt komt".
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door Joël D. »

Hier in Bloemendaal mochten wij niet eens stemmen. :crazy:
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door WizardOfOss »

In Oss ook niet, pas in november. Dan wordt er nog een gemeente bijgevoegd. Lith is deze keer de pineut. Wel gunstig, dat drukt het SP-gehalte in de Osse gemeenteraad weer wat verder omlaag.

De SP is overigens niet alleen in bestuurlijke zin een waardeloze partij, maar het zijn ook nog een stel ongelooflijk asociale, hypocriete, leugenachtige hufters. Ik heb namelijk een nee/nee-sticker op m'n brievenbus zitten. De meeste partijen houden daar ook netjes rekening mee. Ja, de PVV heeft ooit wel een krantje in de bus gegooid, daar heb ik toen mijn beklag over gedaan, netjes excuses voor gehad, nooit meer iets van gezien. Maar dan is er dus nog de SP, daarvan krijg ik regelmatig troep in de bus. Soms een schuursponsje, da's tenminste nog praktisch, maar meestal gewoon hun achterlijke propaganda. En al meerdere malen over geklaagd, soms excuses, soms geen reactie. Het maakt ook allemaal niet uit, want de volgende keer is het gewoon weer raak. Misschien moet ik zelf maar eens een nee/nee/klote-SP! sticker fabriceren :x
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door Joël D. »

Ik had met m'n krantenronde het omgekeerde. Sommige mensen wouden de krant niet meer hebben. Maar ik ben verplicht om het in de brievenbus te doen als er geen nee-nee stikker op zit. Maar een iemand zat zo te zeiken dat ik daar elke week m'n overgebleven kranten in deed.
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door Timo »

:lol:

Ik ben wat betreft de landelijke politiek redelijk GroenLinks-minded en wilde dit in Breda dus ook kiezen. Heb toen de stemwijzer gedaan, daar kwam ook GL uit, dus het vakje van Selçuk Akinci (#1 GL Breda) heb ik vanmorgen rood gekleurd.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door WizardOfOss »

Ik had laatst voor de gein de stemwijzer van Almere ingevuld, kwam daar uit op:
1) Moslimpartij (o.i.d., weet de naam niet meer)
2) VVD
3) PVV

Bijzonder...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door HondArd »

WizardOfOss schreef:In Oss ook niet, pas in november. Dan wordt er nog een gemeente bijgevoegd. Lith is deze keer de pineut. Wel gunstig, dat drukt het SP-gehalte in de Osse gemeenteraad weer wat verder omlaag.
Kan wel eens gunstig uitpakken dan. In de gemeente 's Hertogenbosch was/is Rosmalens belang de grootste. Wanneer was het bij jullie voor de laatste keer gemeenteraadsverkiezingen dan? Daar mag maximaal maar 4 jaar tussen zitten.
WizardOfOss schreef:Misschien moet ik zelf maar eens een nee/nee/klote-SP! sticker fabriceren :x
Gelukkig hebben wij geen SP meer in E-L. Wel een fanatieke harde kern die op braderiën en dergelijk hun "65 blijft 65" mantra blijven herhalen, maar daar kun je gelukkig nog met een grote boog omheen lopen. Daarnaast hebben ze na de gemeenteraadsverkiezingen van 1998 zo lopen prutsen (lijsttrekker die na een tijdje niet meer op kwam dagen tijdens raadsvergaderingen) dat de SP op plaatselijk niveau niet meer aan de bak kan komen.
Joël D. schreef:Ik had met m'n krantenronde het omgekeerde. Sommige mensen wouden de krant niet meer hebben. Maar ik ben verplicht om het in de brievenbus te doen als er geen nee-nee stikker op zit. Maar een iemand zat zo te zeiken dat ik daar elke week m'n overgebleven kranten in deed.
Tja, moeten ze maar een sticker plakken denk ik zo.
WizardOfOss schreef:Ik had laatst voor de gein de stemwijzer van Almere ingevuld, kwam daar uit op:
1) Moslimpartij (o.i.d., weet de naam niet meer)
2) VVD
3) PVV

Bijzonder...
Doet me denken aan de stemwijzer 2002. Bij mij en mijn moeder stond toen de LPF bovenaan. De afzonderlijke nrs. 2 waren uiteindelijk de partijen waar we op gestemd hebben. Bij mij toen de VVD, en bij mijn moeder het CDA.
*edit* ah, je bedoelt natuurlijk de Moslim partij en de PVV in de top 3? Dat is op zich ook niet zo vreemd, er zitten wel vaker overeenkomsten tussen partijen die verder nogal tegenover elkaar staan. Ik had na de periode met de Paarse kabinetten de PvdA en de VVD afwisselend op 1 en 2 (of 2 en 3) staan. Het scheelde echt één punt voor of tegen en dat was alles.
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door weer een forummer »

Ik heb PvdA gestemd.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door Leeuw »

D66 hier, voor het eerst.

p.s. Poll toegevoegd
Plaats reactie