Offtopic der Offtopics

Wat je nergens anders kwijt kan
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Leeuw »

ViveLaFrance schreef:
Leeuw schreef:Ik zag pas de gevaarlijkste wegen met Giphart en een soapie in Albanië, serieus mooi daar zeg ! oh en wat een beroerde wegen.
Heb je de aflevering in Suriname gezien? Dat was nog erger :lol:
Tja, dat was idd geen weg, maar daar zou ik zo willen rijden, graag zelfs. Van die weg in Albanië werd ik al misselijk achter de buis.
HondArd schreef:Dat van die beroerde wegen valt reuze mee.
Het programma heet " de gevaarlijkste wegen" en die "weg" / route die ze moesten nemen was echt vreselijk als je -net als ik- hoogtevrees heb. De kwaliteit van de weg viel misschien wel mee, een soort van.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door HondArd »

Leeuw schreef:
HondArd schreef:Dat van die beroerde wegen valt reuze mee.
Het programma heet " de gevaarlijkste wegen" en die "weg" / route die ze moesten nemen was echt vreselijk als je -net als ik- hoogtevrees heb. De kwaliteit van de weg viel misschien wel mee, een soort van.
Als het het doel van dat programma is om zo gevaarlijk mogelijk van A naar B te gaan dan zal je in Albanie best aan je trekken kunnen komen. Maar als je de routes goed uiftkient zal je op de meeste gewoon goede wegen tegenkomen daar. Fatsoenlijk doorrijden zoals hier kan je uit je hoofd zetten, maar echt gevaarlijk hoeft het niet te worden.

Wat gevaarlijke wegen betreft ben ik in Italie veel gevaarlijkere tegengekomen. Zo steil naar beneden dat op de motor remmend in zijn 1 al niet genoeg meer was met links op nog geen 10cm van de spiegel een muur/rotswand en rechts op 10-15cm een afgrond waar (heel toepasselijk) een kerkje met begraafplaats lag, mijn vrouw keek er recht in. Op de achterbank onze kindjes van toen nog 0, 1 en 2 jaar. Dan pas schijt je pas 7 kleuren stront.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door WizardOfOss »

En vanochtend weer een opmerkelijk momentje: bij Rijnsweerd wissel ik van de A27 naar de A28, en zit vanaf dat punt achter een Seat Arosa. Vooruit, eerst valt er ter verdediging nog te zeggen dat er op de andere banen ook nog wat verkeer is, maar vanaf afslag De Bilt verdwijnt het grootste deel daarvan en is er geen enkel excuus om links te blijven rijden. En toch blijft die Arosa daar met een gangetje van 90 voort tuffen. Net op het moment dat ik denk er rechts voorbij te gaan heeft de Vito achter me er ook genoeg van en speert ons beiden voorbij. De Seat-bestuurder begrijpt eindelijk de hint en gaat naar rechts, en ik kan er ook eindelijk gewoon links voorbij. Even verderop bij de oprit van De Bilt komt er vervolgens wel weer wat verkeer bij zodat ik nog steeds links zit wanneer er ineens een politiemotor op m'n achterbumper duikt. Geen sirene of zwaalicht, maar hij wil er duidelijk langs, dus ik prop me maar even tussen twee andere auto's. Op dezelfde manier zie ik hem zo verderop nog een paar auto's passeren, waarna hij even buiten beeld verdwijnt. Maar niet voor lang, want bij de volgende afrit zie ik hem weer: en jawel, met die Vito erachteraan.

Onderaan de afrit gaan zij rechtsaf en ik rechtdoor, ik had heel even gehoopt bij het stoplicht nog snel even een goed woordje te kunnen doen voor die Vito-rijder, maar het stoplicht werkte net niet mee. Want natuurlijk mag rechts inhalen niet en zal hij ook zeker een kilometer of 30 te hard hebben gereden, maar de aanstichter van de hele situatie was toch echt die Arosa-rijder. En die gaat zoals altijd in een dergelijke situatie vrijuit.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Leeuw »

Ja, kut hé. Maar het is niet anders, de Vito bestuurder was fout en de Arosa rijder was minder goed aan het rijden.
En de tijd dat Politie ons hielp en aansprak op gedrag ligt ver achter ons.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Martin »

Heb je al eens over een dashcam gedacht? Of je de beelden dan gaat delen, kun je dan nog over na denken.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door WizardOfOss »

Eigenlijk niet eens zo'n gek idee. Na de misstanden op Russische en Chinese wegen eindelijk ook eens de chaos op de Nederlandse wegen :clown:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Martin »

Daar heeft de Telegraaf al een eigen item voor.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door WizardOfOss »

Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Leeuw »

.......You gotta believe it!
And I wish you were there! Just a matter of opinion.
Ah, fuck! Good God, God lovin'.


Geweldige sticker. En film
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Offtopic der Offtopics

Bericht door Martin »

Mooie sticker. Hoe bedenk je het weer?
Stap eens op de fiets
Plaats reactie