Dood Bin-Laden

Wat je nergens anders kwijt kan
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Dood Bin-Laden

Bericht door Leeuw »

Ik lees dat Amerikanen Bin-laden hebben gedood.
Ook dat ze dmv DNA testen hebben kunnen vaststellen dat het daadwerkelijk om Bin-Laden gaat, hoe hebben ze dat gedaan? Als ze mijn DNA hebben weten ze toch ook niet wie ik ben? Of hebben ze ooit ergens een stukje Bin-Laden kunnen afschrapen.

Maar wat vinden jullie ervan? Ik weet het niet, er staat zo een ander op en er zullen zeker vergeldingsacties komen.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Dood Bin-Laden

Bericht door Martin »

DNA wordt vergeleken met de DNA van zijn zus. De echte urgentie om hem te pakken was weg, maar wel goed dat ze hem hebben gepakt. Nu Mladic nog, liefst levend.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Dood Bin-Laden

Bericht door WizardOfOss »

Goed dat ze hem eindelijk hebben, ook al zal het vooral een symbolisch effect hebben. Zijn daadwerkelijke rol zal al lang uitgespeeld zijn, maar hij was wel iemand die door zijn status verschillende groeperingen kon binden. Er zullen vast nog wel wat vergeldingsacties komen, maar het is nu allemaal teveel versplinterd om nog met een echt grote dreun te komen. Tenminste, dat denk en dat hoop ik.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Dood Bin-Laden

Bericht door Leeuw »

ik hoop het ook
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Dood Bin-Laden

Bericht door ViveLaFrance »

It's about freaking time!
Obama vaart er wel bij, maar de terreurdreiging wordt echt niet minder.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Dood Bin-Laden

Bericht door HondArd »

Goed dat ze hem gepakt hebben, maar ze hebben wel zodanig het bewijs opgeruimd dat zelfs een goedwillende andere instantie niet eens een contra-expertise kan uitvoeren om 100% zeker te bewijzen dat hij werkelijk dood is. Nu moeten we afgaan op wat de VS ons vertelt, en als het op militaire/spionage aangelegenheden aankomt heb ik dat land nooit op 100% eerlijkheid kunnen betrappen.
Daarnaast kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat de VS toch een beetje een dubbel spel speelt. Eerst helpen ze in de jaren '80 Bin Laden stevig in het zadel omdat hij tegen de (communistisch gesteunde) regering van Afghanistan knokte waardoor hij uiteindelijk zo sterk werd dat hij het ook tegen de VS kon opnemen.
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Dood Bin-Laden

Bericht door weer een forummer »

Zat er natuurlijk een keer in dat de man gepakt werd. Heel goede zaak hoewel het weinig zal oplossen, denk ik.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Dood Bin-Laden

Bericht door Leeuw »

Ik ben echt niet enorm van de conspiracy, maar wat een gelul om hem gelijk in zee te dumpen. Doen ze dat express om zo vaagheid te creeeren of is het gewoon niet waar.
Net als de "mislukte" foto's van Srebrenica, tuurlijk..........
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Dood Bin-Laden

Bericht door ViveLaFrance »

Leeuw schreef:Ik ben echt niet enorm van de conspiracy, maar wat een gelul om hem gelijk in zee te dumpen. Doen ze dat express om zo vaagheid te creeeren of is het gewoon niet waar.
Zal vast een reden voor zijn, maar je zou het bijna een vorm van uitlokking noemen, omdat een zeemansgraf als een belediging wordt beschouwd binnen de Islamitische cultuur.
Laatst gewijzigd door ViveLaFrance op 04 mei 2011, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Dood Bin-Laden

Bericht door HondArd »

Oftewel die VS-sers maken het er eigenlijk zelf naar dat ze in de (extremistische) moslimcultuur zo gehaat worden. Het is nu wachten op de volgende Bin Laden, en ik denk dat die nog wel een paar graadjes erger gaat zijn.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie