Algemeen frustratie-draadje...

Wat je nergens anders kwijt kan
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door ViveLaFrance »

Een Golf met een petje erin sjonnie? Euh ja, maar vandaag heb ik de ultieme sjonnie-uiting gezien, echt niet normaal :lol: Een clubgenoot van ons heeft een GT3, nou dan heb je al geen smaak natuurlijk, maar wat liet hij vandaag zien, hij heeft zijn voornaam op de kofferklep laten graveren. En niet klein ook! OMG!!! :bonk: Ik zeg TBS met dwangverpleging :twisted:

Of zoals de dame in mijn gezelschap sprak: "Die is vast wanhopig..."
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door Leeuw »

Een clubgenoot met een 911 GT3? Dik hoor, daar is toch niks mis mee.
Maar heeft hij daarop zijn naam laten graveren, :lol: :emo: :bonk:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door ViveLaFrance »

Ja, daar keken wij nogal van op :puh:
911 GT3 rijden is niks mis mee, maar totaal niet mijn idee van hoe een circuitracer voor de openbare weg eruit moet zien. Nogal goedkoop ogend voor dik 2 ton :lol:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door Jurjen »

Ik vind een 996 GT3 echt fantastisch. Dat je je naam er op zet, ach moet ie zelf weten.
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door nvdw »

Forza Horizon komt binnenkort dus wordt er al driftig online reclame voor gemaakt. Ik moest hem drie keer terugluisteren maar de aankondiging luidt toch echt als volgt:

"Van de best gewaardeerde racefranchise aller tijden: Forza Horizon, waar auto's horen."

WIE DE VLIEGENDE FOK verzint zo'n tekst? Dat krijg je toch niet uit je scheur?
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door Jurjen »

Niels: :pompom:

Ik kan vandaag overigens na ruim een maand weer bellen en mobiel internetten.

Overstappen naar Ben, feest!
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door nvdw »

Overstappen van provider, ook al zo'n leuke bron voor ergernis. Vooral omdat de telecomboeren vaak maling lijken te hebben aan hun trouwe klanten.

Mijn ouweheer heeft een eigen toestel naast het exemplaar dat door zijn werkgever is verstrekt om verder onduidelijke redenen die zijn verdwenen in de mist der tijd. Uiteraard schat iedereen, dus ook mijn vader, bij het afsluiten van een abonnement zijn belgedrag veel te optimistisch in. Uiteindelijk word je linksom of rechtsom gepakt want bel je buiten je bundel, dan betaal je dure extra minuten en blijf je binnen je bundel, dan heb je dus een te dure bundel. De te veel bestelde beltijd was echter keurig opgeslagen, maar om de stapel niet verder op te laten lopen - en de contractduur op een haar na geveld was - besloot mijn pa even met de provider in overleg te treden. Dat ging ongeveer als volgt.

"Dag, met telecomboer Rugop."
"Hallo, met de vader van Niels. Ik bel te weinig voor mijn belminuten. Kan ik overstappen op een goedkoper abonnement?"
"In dat geval zou u in aanmerking komen voor [pakket met minder belminuten] voor een bedrag van [vrijwel hetzelfde bedrag als eerst], meneer."
"Nou, dat klinkt me niet heel voordelig in de oren, dat betaal ik nu ook al. En mijn driehonderdduizend opgespaarde belminuten, krijg ik die dan wel mee?"
"Nee meneer, die komen te vervallen."
"Maar dat is toch raar? Ik heb daar toch voor betaald en ik blijf toch verder bij jullie?"
"Ja meneer, maar dat zijn nu eenmaal de regels."
"Moet u luisteren. Ik ben al jaren klant bij Rugop en dat wilde ik aanvankelijk ook blijven. Ik wil alleen een kleiner pakket belminuten, ik hoef geeneens een ander toestel. Kunnen jullie nu echt niet met een beter voorstel komen?"
"Ik kan weinig anders voor u doen meneer, het spijt me."
"Mijn contract loopt per dan en dan af. Zit ik dan nog aan jullie vast?"
"Nee meneer, dat wordt niet stilzwijgend verlengd."
"Prima. Dan leg ik mijn vraag wel neer bij een andere provider."
"Het is niet anders meneer."

Blijkbaar werkten er bij de telecomboer in kwestie nog wel enigszins commercieel ingestelde mensen want een dag later kwam het ineens toch nog goed. Wel miljarden smijten om nieuwe klanten te werven maar de bestaande klanten doodleuk door de achterdeur laten vertrekken... ongelooflijk.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door Joël D. »

Zo. Vanmiddag was ik weer lekker gefrustreerd. Ze hebben laatst hier in de buurt een kruispunt vernieuwd en daarbij de stoplichten laten instellen door een kleuter. Je staat daar soms gewoon 10 min. te wachten. Nou, vandaag was het weer raak. Ik kwam vanuit Aerdenhout en ik moest rechtsaf. Na 10 min. was ik eindelijk aangekomen naar de voorsorteerstrook voor rechtsaf. (hier dus), maar voor mij stond een Audi die 3 meter afstand hield tot zijn voorganger, terwijl ik rechtsaf wilde en net 5 cm tekort kwam om er tussendoor te gaan. Dus in plaats van dat hij gewoon aansluit op zijn voorganger zodat ik er langs kwam (ik stond al bijna tegen zijn achterbumper aan met mijn linkervoorkant, dus hij kan mij niet over het hoofd hebben gezien...) blijft die idioot daar staan. Stoplicht naar rechts ging ondertussen 3x op groen en weer rood.... en als het stoplicht voor rechtdoor op groen gaat en hij aansluit en ik boos naar binnen kijk, kijkt hij mij verontwaardigd aan. :x
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door Leeuw »

Ja frustrerend zoiets. En altijd als je ergens moet zijn.....
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Algemeen frustratie-draadje...

Bericht door nvdw »

Updates.

Nu vind ik het verder fantastisch dat bedrijven hun software up-to-date houden en in deze wereld is dat ook wel noodzakelijk met allemaal hackchinezen die met zijn twintigen op drie vierkante meter naar je bankrekening zitten te phishen. Maar wat sommige presteren is werkelijk om te janken.

De PlayStation 3 is het allerbeste voorbeeld met telkens weer nieuwe updates voor zowel de console zelf als de vele games. Gran Turismo maakt het zo bont dat ik er al niet eens meer zin in heb om al die updates binnen te hengelen. Voordat dat goed en wel binnen en geïnstalleerd is, ben je zowat een uur verder als je eens een maandje of wat niet hebt gespeeld en met een beetje pech zit straks mijn harddisk van 80GB ramvol. Want die updates zijn met een beetje pech een hele gigabyte, en dat lijkt me wel veel voor een autootje hier en een wijziging in het menu daar.

De allerergste vind ik nog wel de updates van Java op mijn computert. Het programmaatje werkt nog met een Windows 3.1 interface en waagt het je zelfs nog tijdens de installatie te vragen of je de Ask!-toolbar wilt installeren in je browser. Toolbars in browsers zijn de hel op aarde (genoeg computers van mensen gezien met een Explorer 8 of 9 waarvan de helft van het scherm is gevuld met minstens drie zoekvensters en aanverwante knoppenbrij) en Ask! heb ik voor het laatst gebruikt toen het nog Ask Jeeves heette. Dat was ergens in 1998 op het gymnasium en zelfs toen was Ask een prutzoekmachine van het allerlaagste allooi.

En als je dan weer die updatehorror door bent - dan krijg je alsnog de volgende keer weer hetzelfde verzoek omdat de boel blijkbaar de eerste keer niet goed geïnstalleerd was. Ik heb het ook al meegemaakt dat Java weliswaar om updates vroeg maar telkens in een soort loop-de-loop bleef hangen van "ik wil updaten" - "kan de update niet installeren" - "ik wil updaten".

FLIKKER TOCH OP!!
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Plaats reactie