Spyshots

Wat heb je nu weer gespot?
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Spyshots

Bericht door Leeuw »

Kan mij voorstellen dat de Corsa geen duur en nieuw model nodig heeft, het is een prima auto die wat opgefrist moet worden. Laat Opel svp al het geld stoppen in een lekkere motor.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Spyshots

Bericht door WizardOfOss »

Ach, voor elke gewenste conclusie bestaat wel een onderzoek. Als je maar genoeg centjes neertelt :clown:

Wat betreft die Corsa: dit moet een grapje zijn, toch? Het huidige model ziet er dan toch stukken beter uit, verbazingwekkend goed eigenlijk voor z'n leeftijd. De neus ziet er wel heel erg opgerekt uit, en de achterkant doet me denken aan een mislukte kopie van de Mitsubishi Space Star. En ook wel typisch: de A-stijl en het ruitje daar doen me nu direct aan de Punto denken, terwijl me dat bij het huidige model nooit zo storend is opgevallen.

Maar sowieso is het in beginsel al bizar dat juist in zo'n belangrijk segment ze een alweer 8 jaar oud model nog maar eens een flinke facelift geven.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Spyshots

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:"Er bestaan onderzoeken waarin geconstateerd wordt dat Renault-motoren betrouwbaarder zijn dan die van Porsche."
Kom maar op met die linkjes! Ik neem aan dat je je papers ook niet zo schreef ;)
Dit artikel gaat over het onderzoek van Autotrust naar betrouwbaarheid van motoren. De Top 10 merken met de minst betrouwbare motoren:

1. Audi 3,71
2. Alfa 3,26
3. Mini 2,51
4. Saab 2,49
5. Opel 2,46
6. Porsche 2,29
7. Peugeot 2,26
8. BMW 2,20
9. Seat 2,15
10. Renault 2,13

Trouwens, heb je het nieuws rondom de 911 GT3 de afgelopen tijd niet gevolgd? :clown:
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Spyshots

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Ach, voor elke gewenste conclusie bestaat wel een onderzoek. Als je maar genoeg centjes neertelt :clown:
Ssssssssssssst! Straks moet er gecensureerd worden. Oh nee, hier doen we daar niet aan :D
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Spyshots

Bericht door Timo »

Ondanks dat het ontwerp van de Corsa alweer 8 jaar oud ziet het er toch nog fris uit. Prima facelift, wat mij betreft. Ben benieuwd naar officiele foto's!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Spyshots

Bericht door Jurjen »

ViveLaFrance schreef:
Jurjen schreef:"Er bestaan onderzoeken waarin geconstateerd wordt dat Renault-motoren betrouwbaarder zijn dan die van Porsche."
Kom maar op met die linkjes! Ik neem aan dat je je papers ook niet zo schreef ;)
Dit artikel gaat over het onderzoek van Autotrust naar betrouwbaarheid van motoren. De Top 10 merken met de minst betrouwbare motoren:

1. Audi 3,71
2. Alfa 3,26
3. Mini 2,51
4. Saab 2,49
5. Opel 2,46
6. Porsche 2,29
7. Peugeot 2,26
8. BMW 2,20
9. Seat 2,15
10. Renault 2,13

Trouwens, heb je het nieuws rondom de 911 GT3 de afgelopen tijd niet gevolgd? :clown:
Uiteraard heb ik het nieuws gevolgd. Maar dingen vertekenen is natuurlijk supersimpel afhankelijk van je gestelde voorwaarden. Als je het maar specifiek genoeg maakt is iedereen 'best-in-class'. Dus als je onderzoeken claimt dan ga ik ze graag lezen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Spyshots

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:Maar dingen vertekenen is natuurlijk supersimpel afhankelijk van je gestelde voorwaarden. Als je het maar specifiek genoeg maakt is iedereen 'best-in-class'. Dus als je onderzoeken claimt dan ga ik ze graag lezen!
Ik begrijp niet zozeer waar je naartoe wilt dan wel op doelt. Jij vroeg om een onderzoek waaruit geconcludeerd kon worden dat Renault beter scoort dan Porsche. Die geef ik, voor volledige details verwijs ik naar Autotrust/Automotive. Verder claim ik niks. Of denk jij nu serieus dat ik van mening ben dat Renault (in dit opzicht) betrouwbaarder is dan Porsche? Zo ja, dan heb je mij niet goed gevolgd op dit forum ;) Als er iemand kwaliteit/betrouwbaarheid e.d. relatief vindt...

Specificatie qua onderzoek in de autowereld is juist ver te zoeken, het is geen wetenschap. Vandaag werd bekend dat Porsche bovenaan een JD Power onderzoek staat aangaande kwaliteit. Hierbij ging het om 86.000 eigenaren die gevraagd werden naar mankementen van de auto binnen 90 dagen van aanschaf. Handige termijn natuurlijk om iets te zeggen over lange termijn betrouwbaarheid. Daarnaast wordt elk probleem als gelijkwaardig beschouwd, terwijl het niet raar is om te stellen dat een kapot lampje minder erg is dan een ontvlambare motor van de Porsche 911 GT3. Alles op één hoop, telt wel zo makkelijk :clown:
Je weet het vast, maar even ter herinnering, JD Power is een Amerikaans instituut en over het geheel kwam GM als best presterend uit de bus. Goh, als één concern in deze tijd toe was aan een positieve uitslag...
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Spyshots

Bericht door ViveLaFrance »

Renault Twingo RS:
http://i.imgur.com/okJf63K.jpghttp://i.imgur.com/BB7TGbR.jpg
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Spyshots

Bericht door Jurjen »

DRIFTUUUUUHHH! :oranje:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Spyshots

Bericht door ViveLaFrance »

Porsche hint naar een mogelijke Pajun (= Panamera Junior):
http://i.imgur.com/2sobQoR.jpg
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie