Spyshots

Wat heb je nu weer gespot?
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Spyshots

Bericht door WizardOfOss »

Oftewel gewoon een nieuw naampje voor wat ze vroegâh Baccara noemden? Dat vond ik dan toch een mooiere naam, dit klinkt teveel als een actiemodelletje voor een cosmeticamerk of zo.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Spyshots

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Oftewel gewoon een nieuw naampje voor wat ze vroegâh Baccara noemden?
Niet alleen een naampje dus. Het wordt, voor zover ik weet, een sublabel voor luxe uitvoeringen plus een aantal unieke modellen binnen dit label. Renault doet er nogal vaag over :clown: Wel is duidelijk dat ze niet Citroën volledig na willen doen.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Spyshots

Bericht door WizardOfOss »

Je zou haast denken dat ze zelf ook nog geen flauw idee hebben...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Spyshots

Bericht door Leeuw »

Wat een lel.
Ik weet niet of Renault nog een sublabel moet hebben.... en dan vooral zonder duidelijke visie is dat weggegooid geld en labelnaam verpest. Gordini slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Spyshots

Bericht door HondArd »

Ze zouden gewoon eerst eens een keer echt GOEDE auto's moeten maken bij Renault en daar het (spaarzame) ontwikkelingsgeld in steken in plaats van heel dat submerk geneuzel. En dan niet alleen leuk uitziend en lekker rijdend, maar vooral auto's die technisch goed in elkaar steken en bij wijze van spreken het eeuwige leven hebben. Net zoals de R19, Clio 1 en Laguna 1.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Spyshots

Bericht door ViveLaFrance »

Beetje old habits die hard Ard, want Renault is de laatste jaren zeer goed bezig. Er bestaan onderzoeken waarin geconstateerd wordt dat Renault-motoren betrouwbaarder zijn dan die van Porsche. Geen wonder dat Mercedes niet alleen modellen overneemt van Renault, maar ook motoren leent. De komende E-Klasse krijgt ook Renault-motoren. Het Renault van 2014 is niet meer het Renault van de eerste series Mégane II en Laguna II waarvan er nog genoeg op de weg rijden, ook in het buitenland. Kwaliteit is simpelweg relatief.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Spyshots

Bericht door HondArd »

Het is wel opvallend dat tussen het Renault van begin jaren '90 (R19, Clio I en Laguna I) en het Renault van nu nou net een kwalitatief veel mindere periode zat. Oftewel: mooi dat ze NU kwalitatief goede auto's maken, ik hoop dat ze dat BLIJVEN doen. Je kan die Engelse quote dus ook op een andere manier uitleggen, dat het maar de vraag is of ze dat huidige kwaliteitsniveau echt weten te handhaven.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Spyshots

Bericht door ViveLaFrance »

HondArd schreef:dat het maar de vraag is of ze dat huidige kwaliteitsniveau echt weten te handhaven.
Daar heeft elke autofabrikant mee te maken. Grootmachten GM, Toyota en VW hebben ook betere tijden gekend. De eerste twee hebben de afgelopen tijd bewust andere keuzes gemaakt, transparant en de klant weer centraal. Vooral GM is bezig met reorganiseren van de bedrijfscultuur. Het wachten is op VW, maar gezien hun doelstelling gaan zij het licht niet zien denk ik...
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Spyshots

Bericht door ViveLaFrance »

Opel doet een VW'tje, dit is de opvolger van de uit 2006 stammende Corsa:
http://i.imgur.com/HYYsF5t.jpghttp://i.imgur.com/TinGmgL.jpg
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Spyshots

Bericht door Jurjen »

"Er bestaan onderzoeken waarin geconstateerd wordt dat Renault-motoren betrouwbaarder zijn dan die van Porsche."

Kom maar op met die linkjes! Ik neem aan dat je je papers ook niet zo schreef ;)
Plaats reactie